Chianti skrev 2013-07-17 15:00:07 följande:
Du verkar ju trög light. Jag jämförde att eftersom JAG jämt träffar folk med hoj så är det helt naturligt att tro att typ alla har hoj för det har ju mina vänner. Du jämför ALLA ensamstående med dina bekanta som bor i hus eller bostadsrätt på din ort för det är ju de du träffar. Same same.
Men jag fattar i alla fall att det finns en annan värld utan MC trots att jag inte rör mig i den, men du fattar inte att dina vänner inte är samma som alla.
Ja du har så rätt! Trög som bara den och ser inte längre än min lilla fina o rika värld o bekantskapskrets.
Herre gud!! Spelar ju ingen roll vad man frågar eller skriver om på detta forum folk drar egna slutsatser att man vill illa o att man inte fattar något.
Om vi ska komma till din brilijanta jämnförelse så borde jag väll inte ens ha skapat denna tråd om jag redan "visste" trodde att jag visste svaret eller hur?
Och JA jag är glatt överaskad över rubrikerna då jag inte märkt av fattigdom hos barn med ensamstående föräldrar. Å därför startade jag tråden för att jag var nyfiken på hur det ser ut i resten av landet.
Har fått bra svar här också, tack så mycket!