Vill du, vältränad man/kille,vara tillsammans med en mullig/stor tjej??
Jag undrar om du som vältränad man/kille kan och vill vara tillsammans med en mullig/stor tjej?
Om nej, i så fall varför?
Jag undrar om du som vältränad man/kille kan och vill vara tillsammans med en mullig/stor tjej?
Om nej, i så fall varför?
alla mina ex har varit mulliga, så ja utan tvekan!
Klart det finns de som vill:) Jag är lite mullig, dock ej tjock och min kille brukar alltid säga att han föredrar hellre att det gungar än att det skaver;)
Hej!
Jag är själv vältränad (till och med mycket vältränad), men attraheras främst av mulliga eller stora tjejer. De flesta jag varit med har varit mulliga, stora eller till och med mycket stora.
Så, svaret på din fråga är ja *L*
Alla gillar väl olika. Själv gillar jag lite över medel...
Jag tror att en som går på gymmet varje dag är ganska utseendefixerad och går nog mycket efter idealen. Men det finns väl alltid undantag!
Det är nog tyvärr många som är tillsammans med smala tjejer bara för det är mer accepterat. Man ska ju ha en snabb bil och en smal tjej, så är det bara!
Det beror ju på hur tjejen är till sättet, inte hur hon ser ut. Det absolut mest tändande som finns är när man känner sig sedd. Tjejen blir den grannaste i världen i mina ögon om hon har det. Saknas det spelar det heller ingen roll hur hon ser ut, hon går bort då.
Nu är ju jag tjej då. Men jag tror att för en del av oss, oavsett kön, är det väl inte bara kroppshyddan som sådan man bedömer. Jag kan tänka att man inte passar så bra med en person med helt annan livsstil än man själv. Alltså att den ena tränar en massa och är noga med maten, medan den andra föredrar soffmys med pizza och chips.
min vältränade kille hälsar att mulliga går bra men inte tjocka. han säger att det är viktigast hur man klär sig och tar hand om sig.
Hon som jag är kär i är ganska mullig och jag tycker hon är jätte snygg
Mulligt är gulligt.. kärleken styrs inte bara av attraktion, det gäller innehållet. Min dyrbaraste och finaste kärlek har jag till en kvinna som är underbart kvinnlig och gosigt mullig....Se till person och kemi då funkar det och var ärlig och prata och lyssna på varandra samt uppfatta signalerna hos din partner. Ett god morgon ord.. Älskar dig..
Spelar knappast någon roll om en tjej är mullig eller smal. Finns lika många snygga mulliga tjejer, som snygga smala tjejer. Retar mig att de flesta tjejer tror att killar bara är intresserade av smala tjejer...
Nu ska jag svara helt ärligt och från hjärtat. Jag som idrottsman eller "vältränad" whatever skulle nog säga att tyvärr så skulle jag nog (som det känns just nu) inte kunna vara med en muillig tjej. Vad det beror på är väldigt svårt att svara på och kan låta ytligt osv. Men jag tror att det dels beror på att det är en livsstil som man nog måste dela för att det ska funka, min partner måste vara intresserad av idrott och träning för att det ska funka.
Sen så är det även den ytliga biten. För att bli tillsammans måste det först och främst finnas någon form av attraktion, och för tillfället så känner jag att det som attraherar mig mest är vältränade kroppar, runda fasta rumpor, vältränade lår, en mage som inte hänger, kan även tycka att lite konturer på armar/axlar kan vara förbannat sexigt.
Jag har målat upp bilden att om jag ser oss två i spegeln ska det lixom vara två vältränade heta kroppar tillsammans.
Jag hoppas att ingen tar illa upp av mitt svar, hade brottom när jag skrev, så är mycket möjjligt att något blev otydligt och att det kan uppfattas som ytligt, men jag svarar mer än gärna på frågor om något är fundersam.
Detta är vad som känns PRECIS NU. FInns inga som helst garantier på att min frtramtida kvinna är mullig egenltigen, detta är bara tankar och känslor just nu.
Hej, förstår inte riktigt, jag har normal/lite övervikt ibland, men jag älskar mulliga storväxta kvinnor/tjejer, vill inget hellre än att finna en dylik kvinna/tjej att dela glädje o sorg med, älska o förlåta o allt det där som ingår i kärlek..
MvH