Stämmer den Kinesiska kalendern???
Är lite nyfiken vad ni har för erfarenhet av denna här?
Har den stämt hos er och era bekanta?
För min del stämde den första gången, och hos mina vänner har den stämt i de flesta fallen!
Är lite nyfiken vad ni har för erfarenhet av denna här?
Har den stämt hos er och era bekanta?
För min del stämde den första gången, och hos mina vänner har den stämt i de flesta fallen!
Naturligtvis stämmer den inte eller ibland eller alltid. Eftersom det är slumpartat.
Men humbug är det i alla fall.
För mig har det stämt alla 3 ggr, 3 pojkar.
Har två pojkar och båda de har stämt, är gravid med tredje och det står att det blir en flicka. Det är bara att vänta ett par månader och se.
Gud va roligt för er alla som det har stämmt på. Vi ska förhoppningsvis se om det stämmer på mig ska på UL om en månad
Enligt denna stämde det ej. Men det finns en variant som räknar ut när man fyllt i sitt födelsedatum och datum för befruktning, den har stämt på alla mina fyra barn.
För mej stämmer den ;) enligt kalendern först pojke andra pojke ...och de fick ja :) nu står de flicka...får förhoppnibgsvis veta om 1 vecka på ul!
japp den stämmer
För mig stämde det med ettan, kalendern visade kille och ut kom en kille, nummer två skulle enligt kalendern ha blivit en tjej, men ut kom en kille till.
Väntar nu barn nummer tre, enligt kalendern ska det bli en tjej, men ultraljud visar en tredje kille :).
Så i mitt fall 1/3 rätt för kalendern!
Nu för första gången i min omgivning så stämmer inte kalendern på mig.
Jag är v 18 och väntar en pojke fick jag veta idag. Denna kalendern stämde med min första som visade en pojke och det blev en pojke men nu visar den en flicka och rul säger pojke fast hon sa inte till 100%
Stämde på mig båda gångerna. En pojke född och en flicka i magen. Vet dock många det inte stämt på :)
Första stämde att det skulle bli en flicka. På nr 2 och nr 3 stämde det inte alls. Enligt tabellen skulle jag fått 2 flickor till men jag har 2 pojkar. Får se nu om den 4:e stämmer men det dröjer ett par veckor innan jag vet det