hur gör man för att ta initiativ till sex
Ja, hur gör man för att ta initiativ till sex?
Jag kanske ska ta allt från början... Min oskuld rök för att min första pojkvän höll på med en annan tjej på en fest framför ögonen på mig. Kände mig inte redo men jag hade och välja på att antingen ha sex med honom nu eller så ligger han med henne. Sen dess, alltså aldrig, har jag haft sex för min egen skull. Utan bara för att tillfredsställa killen jag är med. Sommaren 2012 vart killen jag var kär i tillsammans med en annan tjej. Jag visste att han även hade känslor för mig så jag red lite på den vågen och ville se om jag faktiskt kunde få honom i säng. Sagt och gjort, vi hade mycket sex den sommaren och då vart det även en bekräftelse grej för mig. Han ville ha sex med mig = jag duger åt honom. Nu så är jag tillsammans med honom.
Vi har det bra bortsett från sexet. Jag vet att han har ett stort sexbehov, men vi har inte haft sex på väldigt länge, efter att jag nämnde det här med att jag aldrig haft sex för min egen skull. Kanske även ska tillägga att jag aldrig har fått en orgasm, inte ens när jag onanerar själv - vilket jag dock gör ofta, är väldigt osäker när det kommer till sex. Är rädd för att göra fel, vill inte pröva nya grejer för att jag är rädd för att jag inte kan - ja, jag vet, helt knäpp tanke, hur ska man lära sig om man inte gör det? Bra fråga, men det tar stopp i huvudet. Vilket gör att jag gör inte så mycket. Sambon flyttar om mig som han tycker bli bra och som han märker att jag slappnar av på. Vi pratar öppet om sex, kollar på fråga olle dokumentärer tillsammans utan problem osv, det är när vi ligger där i sängen som det blir, ja konstigt. Han har varit sexuellt aktiv bra mycket mer än mig, båda med fler partners och år, han har varit igång säkert i 10år jag kanske i 3år, visserligen är det 5års ålderskillnad mellan oss, men ändå... Han kommer inte ens ihåg alla namn på dom tjejer han legat med... Många av mina "buksvågers" säger till mig att jag är lyckligt lottad som får gå i säng med honom då han anses vara bra...
Men som jag skrev, nu har vi inte haft sex på länge, och jag börjar känna att jag vill ha sex. Kan dock inte bestämma mig för att det är för att jag är kåt eller för att jag vet att han behöver ha det. När jag lindat in frågan lite gran så har han sagt att han inte vill, har huvudvärk, är trött osv.
Men hur förför man någon. Jag har försökt med att pussa, kramas, nämna sex, prata om sex osv, men han liksom "knuffar bort mig" och fortsätter med det han höll på med.
Så hjälp någon?