vad ska man göra?
Jag o mitt barns pappa har gått skilda vägar. För de inte funkade att bo med någon som inte tog ansvar över något i hemmet eller barnet. Men nu till problemet.
Han säger att vi fortfarande ska gemensamvårdnad men ska man inte då visa att man vill träffa barnet mer än 1 timme i veckan?
Jag får inte åka på semester med barnet för då kan inte han träffa barnet när han känner för de men han själv ska åka bort en vecka.
Vi har bråkat jätte mycket o allt är infekterat just nu. Men vad ska man göra. Jag drar allt sjäkv klarar allt galant men måste man ha gemensamvårdnad när han inte tar ansvar för fem öre?
Har pratat med honom att skriva på pappret för ensamvårdnad men han vägrar. Så vad kan man göra?
Känner mig överkörd av denna person. Nu är de så att vi åker på semester ändå jag o barnet för de kan han ej styra.
Någon som har ett bra råd hur man kan göra för att få de bättre när de gäller ansvar. Jag vill att han ska träffa sitt barn. Men vill inte tvinga fram de. O jag har sagt att jag kan hålla mig ivägen när han hämtar o lämnar ifall de är jobbigt o ses osv.