• linsof

    Bf sep/okt/nov - mammagrupp i stockholm?

    Ni som har bf i höst och bor i Stockholmsområdet- är ni sugna på att ses?                                                                                                                                                                                                                                                                                     De skulle vara rolig att lära känna andra blivande mammor. De kan vara fint att ha lite folk att fika med/gå promenader/ diskutera barn med!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Är själv 30 år och bor i Enskede (svedmyra). Jag har bf 25 okt

  • Svar på tråden Bf sep/okt/nov - mammagrupp i stockholm?
  • 27nov

    Hej!
    Det låter jätteroligt, man har ju så mycket tankar o funderingar nu. Jag väntar mitt första barn. Jag har BF 27 nov, är 29 år och bor vid Globen.

     

  • Fnu

    Hej! Skulle gärna träffa några fler mammor/blivande mammor. Jag är 30 år och väntar första barnet, BF 22 okt. Bor i Tumba i södra Sthlm. En fika i stan skulle vara trevligt

  • Miss Flamingo

    Hej!
    Jag fick barn i september hon var beräknad till 13/12 så kom väldigt tidigt.
    Jag skulle gärna vilja träffa andra mammor och gå en sväng på stan med och prata om allt möjligt med Glad 
    Vi bor i Hässelby villastad

  • Lisa13

    Hej! Ny på denna sida och nu hittade jag denna tråd.... Jag fick barn i oktober och inga av mina vänner är mammalediga just nu så ses gärna och tar en promenad el fika. Någon som kan efter helgerna? Jag är för övrigt 30 och vi bor i Kristineberg.

  • Miss Flamingo
    Lisa13 skrev 2013-12-16 18:35:07 följande:
    Hej! Ny på denna sida och nu hittade jag denna tråd.... Jag fick barn i oktober och inga av mina vänner är mammalediga just nu så ses gärna och tar en promenad el fika. Någon som kan efter helgerna? Jag är för övrigt 30 och vi bor i Kristineberg.

    Hej jag och Maja ses gärna och går en promenad.. Vi bor i Hässelby villastad, men vi kanske kan ses nånstans och gå en sväng när det blivit lite roligare väder..
  • Bonebag

    Karin här, 27 från Tumba. Första barnet och har bf 29 september :) Jobbar inom vården, skåning i grunden och sambo med bästa mannen :)

Svar på tråden Bf sep/okt/nov - mammagrupp i stockholm?