• JonteTheSon

Konstikt att sonen har 18+ vänner?

Tjenare alla monster diggare!
    Jag är 15 år och har börjat träffa personer jag mött på internet. Det är en 19 årig tjej som var jävligt schyst och jag skulle vilja ta med henne hem men då kommer jag alltid till den där frågan ''Hur kommer mamma och pappa att reagera''? särskilt eftersom att hon är mer av ''Sleaze'' stilen. Hur skulle ni reagera om eran 15 åriga son kom hem dragandes  men en tjej som är 19 år?

• Svar på tråden Konstikt att sonen har 18+ vänner?
  • Mandel

Det beror på hur hon är, inte åldern.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • poirot

Spontant hade jag undrat om det var något fel på henne.

• Stårschan
    poirot skrev 2013-07-23 14:37:24 följande:

Samma här. Om det nu inte var så att de båda delade ett jäkligt smalt intresse, för då hade jag förstått det bättre.
  • Pissenisse

Jag kan verkligen inte förstå vad en 19åring ser hos en 15åring så om hon inte var lite lätt utvecklingsstörd så hade jag nog antagit att hon utnyttjade honom på ett eller annat sätt.

• Insatt
    poirot skrev 2013-07-23 14:37:24 följande:
    Samma här. Har väldigt svårt att förstå vad en person som (i alla fall med tanke på ålder borde ha) gått ut gymnasiet ser i en person som antingen går i högstadiet eller precis gått ut högstadiet. I den åldern är skillnaden enorm. Hade trott att hon var knäpp eller ute efter nått. 
  • missan75

Sleaze stilen? Vad är det?

I övrigt skulle jag undra vad en 19 årig tjej har gemensamt med en 15 årig kille.

• Purpurbräcka
    Stårschan skrev 2013-07-23 14:40:53 följande:

Samma här. Om det nu inte var så att de båda delade ett jäkligt smalt intresse, för då hade jag förstått det bättre.
    Ha ha! När jag läste trådstarten tog jag för givet att det var det det handlade om. Men så behöver det såklart inte vara.
    I skuggan av varje stor man står en kvinna med känslig hy.
  • JonteTheSon
    missan75 skrev 2013-07-23 14:59:53 följande:
    Sleaze stilen? Vad är det?

I övrigt skulle jag undra vad en 19 årig tjej har gemensamt med en 15 årig kille.
    S
    www.google.se/search&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&um=1&ie=UTF-8&hl=s
Svar på tråden Konstikt att sonen har 18+ vänner?