• Mizzmeloded

Bästa akupunktur-klinikerna i Stockholm?

Vad jag kan se så togs detta ämne upp här för flera år sen så jag tänkte jag sätter igång diskussionen på nytt ifall det hänt några utvecklingar i branchen.

Jag har tidigare gått till Dr. Nie på Lilla Essingen då hon verkade ha bäst rykte i stan men då jag bor norr om stan så är det inte så praktiskt för mig att åka dit och tillbaka flera dagar i rad så jag letar nu efter alternativ med lika bra rykte.

Jag har haft sömnproblem i ett par år nu som har o göra med ångest & stress. Akupunktur funkade inte för mig sist jag prövade för ett par år sen men jag tror det beror på att jag var så allvarligt sömndepriverad och sönderstressad då (sov 3-4 timmar per natt, även på helger) att jag behövde förändra min vardag radikalt först och främst - vilket jag nu gjort. Sover numera hela nätterna och känner mig mycket mycket lugnare men sömnen är ändå väldigt lätt, och jag känner mig aldrig helt återställd när jag vaknar på morgonen.

Känner att kroppen är i obalans och tror verkligen på att akupunktur kan hjälpa då jag läst så många framgångssagor.
    Nån som har några erfarenheter av detta? Mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Bästa akupunktur-klinikerna i Stockholm?
Svar på tråden Bästa akupunktur-klinikerna i Stockholm?