Vad för person tänker du på när du hör namnet ''Michelle''?
När du hör namnet Michelle, vad för person har du föreställt dig då? En svensk kvinna? En fransk flicka? Osv osv
När du hör namnet Michelle, vad för person har du föreställt dig då? En svensk kvinna? En fransk flicka? Osv osv
Sportig mörkhårig irländska.. Fästmannens faster
Fint namn förövrigt.
Fransk kvinna.
Jag tänker på lilla Michelle i den där komediserien som gick för typ 100 år sedan. Hon som spelades av Olsen-tvillingarna.
poormichelle.com är det första jag tänker på. Dessvärre.
Piikachuu - Michelle heter skådespelaren som spelar buffys syster Dawn :)
Jag tänker på lilla Michelle i huset fullt och på två tjejer jag känner lite ytligt,båda är från USA.
Tänker överlag att det är ett okej namn om personen har exempelvis amerikans härkomst. Dock är det inget svårt namn i Sverige. Alla kan nog både stava och uttala vid det här laget.
Gillar inte namnet,varken ljudmässigt eller vilken stämpel namnet har här i stan.
Jag tänker på Michelle i american pie, visst hette hon så? Den rödhåriga tjejen :)
En kille i parallellklassen för typ 100 år sedan :)
Blond, fet, mjukisbrallor typen...
Trevlig!
Ca 7-årig rödlätt unge i mysbyxor, Foppatofflor hål i öronen och blingbling-tshirt från Kappahl som bor med sin arbetslösa tatuerade wt-morsa i en miljonprogramsförort. Det tänker jag på. Hennes brorsor heter för övrigt Kevin, Roblin och Dexter.
En super trevlig, jätte duktig sommarjobbare jag har med mig på kontoret :)
The Olsen twins
Vet inte varför men det första jag tänkte på var Buffy och jag kollade inte ens på den serien. Hette hon så i verkligheten?
Jag tänker på en tjej som var typ fjorton år på 80-talet. Med neonrosa cykelbyxor, t-shirt med fransar och Mimmi pigg-tryck på, våfflat hår i en sned hästsvans, blå mascara, rosa läppar och ett hubbabubba i munnen.
känner två Michelle
Den ena är min bästa väns ena tvillingdotter , en söt flicka på 7 år. Lite rödblond med fräknar. (tvillingsystern heter Nicole)
Den andra är en tonåring som är mörkhårig, ser nästan ut att kunna ha lite asiatiskt påbrå. Hade kunnat vara en trevlig tjej men tyvärr åt helvete bortskämd o agerar därefter...
Tänker på buffy och vampyrerna, både buffy och hennes lillasyster heter Michelle i verkligheten (iofs Sarah Michelle)
Tänker på ett fosterbarn som mina föräldrar hade. Stökig och ganska svår att ha att göra med.
Sedan tänker jag på en gammal klasskompis. Mörkhårig och ganska tystlåten, men snäll. Hennes mamma hade en kennel som vi köpte en hund från senare..
Tänker också på en killkompis, som iofs stavar det Michel, men uttalar likadant.