• Anonym (Z)

Jag låg med en 17-åring

Igår när jag var ute på krogen blev jag uppraggad av en 17-åring jävligt fräsch, snygg och vältränad kille som kommit in med falskleg. Själv är jag 34, så alltså dubbelt så gammal. Jag brukar alltid bli tagen för att vara mycket yngre än vad jag är, så att han trodde att åldersskillnaden inte var så stor som den egentligen var är jag egentligen inte så förvånad över. Jag däremot trodde att killen ifråga var iaf 23, och eftersom jag var med en 22-åring i vintras tänkte jag att det inte var några större problem. Frågade inte efter hans ålder, men däremot sa jag min egen. Så döm av min förvåning när han efter sexet sa att han är 17...! Herre jävlar, tänkte jag. Han ville ses igen, men jag sa nej eftersom det kändes fel och konstigt. 

Men nu kan jag inte låta bli att bli lite irriterad på mig själv som tänker såhär eftersom jag vet att det är vanligt med män som är med väldigt unga tjejer. Så egentligen: varför ska inte jag kunna göra likadant? Vad är det egentligen som gör detta så fel i mångas ögon?

• Svar på tråden Jag låg med en 17-åring
  • Anonym (cookies and cream)
    Anonym (Lilla My) skrev 2023-10-20 09:01:13 följande:
    Frågan var till cookies and cream, men skönt att höra att du inte drömmer om sånt
    drömmar är avskyvärda, män borde skämmas
  • Anonym (Lilla My)
    Anonym (cookies and cream) skrev 2023-10-20 09:04:28 följande:
    drömmar är avskyvärda, män borde skämmas
    Men alltså menade inte så, blev lite chockad! Vad är det du går igång på med att en 17-åring blir gravid?? Drömmar kan man ju inte styra men du tycker det är upphetsande att göra en tjej gravid?? Är det här vanligt?? 
    Anonym (Lilla My) skrev 2023-10-20 09:14:00 följande:
    Men alltså menade inte så, blev lite chockad! Vad är det du går igång på med att en 17-åring blir gravid?? Drömmar kan man ju inte styra men du tycker det är upphetsande att göra en tjej gravid?? Är det här vanligt?? 
    ingen aning, det är du som yrar om att göra 17åringar gravida
  • Anonym (Lilla My)
    Anonym (cookies and cream) skrev 2023-10-20 09:33:05 följande:
    ingen aning, det är du som yrar om att göra 17åringar gravida
    Då har jag misstolkat något. Ursäkta. 
    Anonym (Lilla My) skrev 2023-10-20 09:37:33 följande:
    Då har jag misstolkat något. Ursäkta. 
    jag menade sexdrömmar och att man vaknar när det är som bäst, har hänt mig i alla fall
  • Anonym (Lilla My)
    Anonym (cookies and cream) skrev 2023-10-20 09:41:59 följande:
    jag menade sexdrömmar och att man vaknar när det är som bäst, har hänt mig i alla fall
    Ja det händer ju ibland, sjukt frustrerande!
  • Anonym (Svante)

Denna moralpanik är galen!!
    Hade sex med min kompis morsa när jag var 15-19 år. Hon tog min oskuld och lärde mig otroligt mycket om sex. Ångrar INTE EN SEKUND!! 
    Nu är jag ca 35 och har en KK som är 17 bast. 
    Pay it forward!! Ha ha!!

• Anonym (?)
    Anonym (Svante) skrev 2023-10-20 20:52:19 följande:

Denna moralpanik är galen!!
    Hade sex med min kompis morsa när jag var 15-19 år. Hon tog min oskuld och lärde mig otroligt mycket om sex. Ångrar INTE EN SEKUND!! 
    Nu är jag ca 35 och har en KK som är 17 bast. 
    Pay it forward!! Ha ha!!

Tjaa, när jag var med 17-åringen var jag .... kanske 22. Var typ 36 när min kvinna var 50, 
    Var något äldre med en något äldre kvinna,
    Idag är de 70 plus båda två. En tilltalar mig kroppsligt och den andra är den mest fantastiska kvinna jag träffat.
    Kommer aldrig bli något mer mer sex men  ... har lite kontakt med den ena kvinnan.
    Kommer aldrig att bli vi två igen men saknat tiden tillsammans....
    roffe skrev 2013-07-29 03:28:35 följande:
    Hon visste ju inte förrän efteråt! 
    Hon letade ju inte upp en 17-åring med flit, hon trodde han var minst 5-6 år äldre ju. Läs Ts en gång till. Så kan du sluta antyda saker om henne sen. 

Det var dessutom en kille. Så ja helt ot diskussion. 
    Hade det varit stor skillnad om killen varit 22-23 år?
  • Anonym (Realist)

Felet med så unga killar är väl att det brukar hålla ut typ fyra sekunder...

• Anonym (Varförinte)

Varför känns det egentligen konstigt för kvinnor att träffa en yngre kille?
    Jag tycker det ser väldigt fint ut rent visuellt och erotiskt med en vuxen kvinna och en mycket yngre kille tillsammans, och sen att det är väldigt fint att en kvinna lär en ung kille att ha sex.

• Anonym (Hurraa)

Klart du ska ligga med han igen. Finns inget bättre än en viril 17 åring som kan ladda om 6-7 gånger per kväll.
    Njut !!

Svar på tråden Jag låg med en 17-åring