• amiofo

rörelse i vilken v?

Ni som varit gravida innan, när kände ni bebisen första gångerna och när kände ni så ni var säkra att det var bebis?
    Är i v 17+1 och känner inte alls den lill*, fortfarande 2 v kvar till RUL.

• Svar på tråden rörelse i vilken v?
  • Yllraz

Sprattlet till och från sedan vecka 14 (vecka 16 nu). Längtar tills min fru får känna också!! :)

• igelkotten01

Är gravid nu med första barnet och kände de första rörelserna i slutet av v.16. Igår (v.20+0) kände både jag och sambon sparkar utanpå magen för första gången :)

• mane03

Går in i vecka 18 nu och känner fortfarande ingen bebis =( och det är mitt tredje barn men förhoppningsvis är allt som det ska i alla fall =)

• Amerigo

v. 18. Syns utanpå nu i vecka 20 (första barnet) :)

BF 2: Januari 2014 :)
  • Jeeeenny

Runt V 20-21 med första barnet

V 15 nu med andra, men blev säker nu i V 17 på att det verkligen är pyret jag känner Solig

• sandy904

Jag är i v18 och har inte känt något än vilket gör mig orolig så skall till BM imon för att lyssna på hjärtljud. Dem sa att de är vanligt att inte känna något förrän tidigast v20 men eftersom jag var så orolig fick jag komma extra imon. Har UL om två veckor,

• Ireth81

Runt v17 kände jag första rörelserna

Och utanpå rejält i förregår (v23) en rejäll kick mitt på handen. Men det är helt och hållet olika, min bebis är super livlig haha

Svar på tråden rörelse i vilken v?