• fluu

Idag är dagen jag aldrig trodde skulle komma!

Jag är fortfarande i chock!  Dottern har för första gången i sitt 1,5-åriga liv sovit en hel natt,utan mat och utan uppvak! 19- 5.
    Hon har haft stora sömnproblem sen start och när det var som värst trodde jag att den här dagen aldrig skulle komma,men nu är den här! Halleluja!

Ville väl bara skrika ut glädjen och säga till alla er som kämpar att nästan alltid blir det bättre tillslut!

Kram!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Svar på tråden Idag är dagen jag aldrig trodde skulle komma!
  • fluu
    LinneaJosie skrev 2013-07-31 18:50:17 följande:
    Grattis! Hoppas ni föräldrar också får sova ostört nu
    Tack! Sambon i alla fall ,jag vaknar när dottern rör sig,men så länge man inte behöver gå upp är det rena himmelriket!
  • fluu
    Rosa Fluff skrev 2013-07-31 18:51:53 följande:
    Grattis! Gud vad jag hoppas vi oxå får så snart...
    Det vände bara över en natt och blev bättre och sen tog det ett tag så sov hon första hela natten. Hur gammal är er?
  • Rosa Fluff

Min är 14 månader. Men vi går på utredning hos läkaren då han kan vakna upp till 10 ggr per natt och gråta. Han äter nästan aldrig om nätterna längre.

Hoppas ni får sova nu framöver. : )

• fluu
    Rosa Fluff skrev 2013-07-31 19:47:50 följande:
    Min är 14 månader. Men vi går på utredning hos läkaren då han kan vakna upp till 10 ggr per natt och gråta. Han äter nästan aldrig om nätterna längre.

Hoppas ni får sova nu framöver. : )
    Detsamma :)
  • frökenelisabeth

Å vad härligt! Jag ser fram emot den dagen. Har hört många som säger att det blir bättre just runt 1,5 år. Min kille är 14 månader, inte långt kvar nu i så fall . Men det känns ju verkligen som om han ALDRIG kommer att sova hela natten. 

• The Fugly

Yay, grattis!!

Hoppas jag snart har möjlighet att skriva samma sak :)

• fluu

Håller tummarna för er!

• sötare

så skönt är det ,, jproblemet för mig den första tiden det hände var att jag låg vaken å väntade på att sonen skulle vakna och fik därför ingen sömn

Svar på tråden Idag är dagen jag aldrig trodde skulle komma!