svensk skola i tunisien?
Hejsan.
Som rubriken lyder så undrar jag om det finns svenska skolor i tunisien ? och finns det några svenska barnfamiljer som bor/bott där nere som vill prata? Kraamis
Hejsan.
Som rubriken lyder så undrar jag om det finns svenska skolor i tunisien ? och finns det några svenska barnfamiljer som bor/bott där nere som vill prata? Kraamis
Hej. Vi bodde där nere när jag var liten. Jag ä. Från tunisier. Jag gick på en fransk skola i sousse och vi hade andra ssvenska bekanta som gick på en amerikansk skola i Tunis. Någon svensk skola finns det inte tyvärr. Ska ni flytta till Tunisien? O vart isåfall?
Hej! Aha okej..vad synd. Vill inte att mina barn ska tappa sin svenska (även fast jag pratar med dom) så är skolan bäst där dom lär sig all gramatik mm..
Ja vi pratar om att ev flytta ner till min mans familj när det har lugnat sig...dom bor i gabes :)
jag och min familj är just nu inne i flytten från sverige till tunisien. bor i tunis nu. adda mig på facebook så kan vi prata mer ! https://www.facebook.com/anna.louhichi.5