husmorsan skrev 2013-09-15 09:55:32 följande:
Hej! Vi ska till Kamala med våra tre barn i december! Roligt att ni var nöjda! Har du några tips att dela med dig av? Bra och dåliga saker med Kamala. Tack på förhand!
Det var är super lugnt o skönt här inte lika livat som Patong kata karon.
Stranden är riktigt bra lång lång grunt perfekt för barn.
Kan tipsa om resturangen smily om ni gillar fisk o skaldjur den ligger på stranden samma nerfart som till polisen strax efter fantasy.
Fantasy kan jag av råda kostar bara massa pengar vi var missnöjda o läser man på nätet så verkar det vara fler som är missnöjda en nöjda.
Sen har ni en strand upp i bergen ALI heter den kan rekommendera starkt kommer därifrån nu riktigt riktigt lugnt o skönt. Ta gärna en tuk tuk dit mensen kan man ta en skön promenad hem det är inte så långt.
Center festival och premium outlet kan jag också rekommendera den sista har riktigt mycket kläder o leksaker till fynd pris samma Phuket natt marknad en lördag kväll.
Phuket Zoo kommer barnen älska folk säger mycket om det men åk gärna o få en egen uppfattning min dotter älskar det vi har varit där 2 gånger åker man dit vid 9 tiden så hinner man se alla shower.
Gibbon projekt kan jag också rekominder helt fantastiskt vatten fall som man kan bada i.
Kamala ligger på våran topp 1 lista nu så perfekt strand o bad för barnen.
Trevlig semester förlåt men nu blev det lite tips över hela Phuket.