Orkar inte! ( långt inlägg)
Åh jag vill avsluta mitt förhållande eller åtminstone pausa! Bor med min sambo o 2 barn ihop! Han jobbar sjukt mkt hela veckorna å ibland helger..jag är mamma ledig med vår 5 mån dotter.. Sambon klagar hela tiden om att jag inte gör ngt m.m Vår son är 3.5 å i värsta trotsen och jätte jobbig, gör lilla syster ledsen hela tiden... Kastar snutte filten på henne å spottar ut sin napp i hennes ansikte m.m Min sambo tror jag går hemma å slappar med 2 barn, har tror jag har semester.. Han klagar på att de ligger saker överallt ändå så går jag å plockar upp hela dagarna. , dammsuger 1-2 ggr om dagen, blir mycket smuts under sommaren när man springer ut å in... Men inget som min sambo verkar fatta.. Han lever fortfarande som om vi inte hade några barn... Han umgås aldrig med hans son å Aldrig med sin dotter... Han tar inget ansvar eller ngt! Om storebror slår lilla syster å vi alla är i samma rum tar han inte tag i sonen å förklara att man inte gör så, utan säger bara sluta neo sen går han iväg eller de han höll på med.. Så jag måste trösta en gråtande bebis och förklara för sonen att de är fel.. Så fort ja åker iväg med barnen å är borta ett tag så saknar han oss jätte mkt.. Men när vi ör hemma vill han aldrig göra eller hitta på ngt... Hela min familj å släkt bor långt ifrån mig och min sambos bor också långt iväg... Så bi har ingen barnvakt eller liknande så vi kan aldrig hitta på ngt tsm... Vill flytta till min familj med min sambo vill absolut inte bo i den staden:/ Så fort vi umgås så små bråkar vi...alltid om ngt, han kan aldrig berömma eller ge komplimanger.. Par terapi skulle han aldrig gå med på:/ Förslag på vad man kan göra för att få de bättre?