• Anonym (Ledsen)

Vi har bara sex om jag väcker honom ..

Vet inte riktigt hur jag ska börja ..
    För några månader sedan så tyckte min man att vi behövde prata . Han ansåg att vi hade ett värdelöst sexliv och att allt var mitt fel , han fick mig att tvivla på mig själv och jag mode fruktansvärt dåligt och blev deprimerad .
    Jag låvade att försöka att hitta min sexlust och ta mer insiniativ till sex .. Jag är tyvärr en väldigt privat person när det gäller sex , diskuterar inte mitt sexliv med mina vänner .. Men min man har vid flera tillfällen berättar för en vän hur ofta han får ligga , att jag har en vibratror och läst högt ur en bok jag har med erotiska noveller .. Sådana grejer gör att jag tappar lusten och inte vill ha sex ...

Men nu så skulle det bli ändring .. Jag började träna , och läsas 50 nyanser och jag började hitta till baka till mig själv .. Började ta insiniativ ofta , väldigt ofta . Köpte sexleksaker ( som fortfarande är oanvända ) gick med på att försöka med Analsex för hans skull . Jag blev det som han sagt att han ville ha .

Men vad händer ?
    Jo han vänder mitt nya jag mot mig och får mig att känna mig äcklad över mig själv ..
    Han slutar ta insiniativ . Nu står vi på ruta ett igen . Han vill inte ha sex , säger att han vill men disar mig när jag nämnar mig honom . Sista tre gongerna har jag väkt honom mitt i natten .. Då är sexet bra han gör det skönt för mig , vänder på mig kör bakifrån , lägger satsen på mina skinkor .. Går på toa och sköljer munen högt och ljudligt .. Inte alls diskret. Säger inte ett ord ... Då känner jag mig ledsen och värdelös .. Det känns som om han tänker på någon annan .. Ska tillägga att vi har haft sex 3 g på en månad. ..

Hur ska jag göra för att det ska bli bra igen ?

• Svar på tråden Vi har bara sex om jag väcker honom ..
  • engdahl

Av den här beskrivningen att döma verkar du vara en härlig älskarinna och din man den sin har problem. Låt honom inte trycka ner dig.

• Anonym (J)

Blir nästan lite irriterad på din man, han ska vara glad över att du har gjort den förändringen. Jag tycker du ska försöka prata med honom. Att nu är det han som är lat och inte tar några intiativ.

• YummyMami

Öh? Men kvinna! Se ditt värde!

Han håller på och psykar dig ju. Först var det fel att du inte tar första steget, och nu är du äcklig för att du tar första steget?????

Vilka fler fel har du enligt honom? Var ärlig mot dig själv och lista upp dem.

Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (Ledsen)

Försökte prata med honom i går (inatt)

Som i dom flesta fall så skyller han på trötthet och på barnen . Men jag gav mig inte och försökte förklara hur hans agerande får mig att må . Jag försökte få honom att förklara hur han vill ha det , om det är något han vill att vi gör annorlunda . Men enligt honom är allt bra . Det kan kanske bli enformigt efter 14år .. Men han tycker allt är bra . Han förstår inte att jag vill ha en förändring .

• YummyMami
    Anonym (Ledsen) skrev 2013-08-03 10:05:11 följande:
    Försökte prata med honom i går (inatt)
    Som i dom flesta fall så skyller han på trötthet och på barnen . Men jag gav mig inte och försökte förklara hur hans agerande får mig att må . Jag försökte få honom att förklara hur han vill ha det , om det är något han vill att vi gör annorlunda . Men enligt honom är allt bra . Det kan kanske bli enformigt efter 14år .. Men han tycker allt är bra . Han förstår inte att jag vill ha en förändring .
    Det är ju helt ok om han inte har ork och så, men att skylla på dig?? Det är bara lågt..
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (Ledsen)

Men det är semester !!! Borde inte finnas ett bättre tillfälle att hinna och orka eller ??

Svar på tråden Vi har bara sex om jag väcker honom ..