Vi har bara sex om jag väcker honom ..
Vet inte riktigt hur jag ska börja ..
För några månader sedan så tyckte min man att vi behövde prata . Han ansåg att vi hade ett värdelöst sexliv och att allt var mitt fel , han fick mig att tvivla på mig själv och jag mode fruktansvärt dåligt och blev deprimerad .
Jag låvade att försöka att hitta min sexlust och ta mer insiniativ till sex .. Jag är tyvärr en väldigt privat person när det gäller sex , diskuterar inte mitt sexliv med mina vänner .. Men min man har vid flera tillfällen berättar för en vän hur ofta han får ligga , att jag har en vibratror och läst högt ur en bok jag har med erotiska noveller .. Sådana grejer gör att jag tappar lusten och inte vill ha sex ...
Men nu så skulle det bli ändring .. Jag började träna , och läsas 50 nyanser och jag började hitta till baka till mig själv .. Började ta insiniativ ofta , väldigt ofta . Köpte sexleksaker ( som fortfarande är oanvända ) gick med på att försöka med Analsex för hans skull . Jag blev det som han sagt att han ville ha .
Men vad händer ?
Jo han vänder mitt nya jag mot mig och får mig att känna mig äcklad över mig själv ..
Han slutar ta insiniativ . Nu står vi på ruta ett igen . Han vill inte ha sex , säger att han vill men disar mig när jag nämnar mig honom . Sista tre gongerna har jag väkt honom mitt i natten .. Då är sexet bra han gör det skönt för mig , vänder på mig kör bakifrån , lägger satsen på mina skinkor .. Går på toa och sköljer munen högt och ljudligt .. Inte alls diskret. Säger inte ett ord ... Då känner jag mig ledsen och värdelös .. Det känns som om han tänker på någon annan .. Ska tillägga att vi har haft sex 3 g på en månad. ..
Hur ska jag göra för att det ska bli bra igen ?