• Rottiss

fråga angående bugaboo jätteviktigt!

JÄTTEVIKTIG FRÅGA TILL ER!!

Ifall jag beställer en helt ny Bugaboo Cameleon 3 från Nederländerna, och bestämmer mig för att sälja den vidare i nyskick på Blocket. Hur mycket kan jag då få för den? 

Vill verkligen veta! Detta är ett avgörande svar ifall jag och min kille köper den eller inte så snälla hjälp  
  • Svar på tråden fråga angående bugaboo jätteviktigt!
  • Rottiss
    Ramborg skrev 2013-08-03 18:48:16 följande:
    Har du kollat på Blocket vad folk försöker få för dem?
    Det är olika priser, men min kille säger att priset kommer vara nedsatt på våran för att den är beställd från nederländerna och inte Sverige. Så jag undrar ungefärligt vad man får för en bugaboo cameleon 3 i nyskick, annars kommer vi inte kunna köpa den det är som ett vadslag, han tror nämligen inte på mig. Så behöver verkligen er hjälp!
  • Rottiss

Hur mycket kan jag sälja en bugaboo cameleon 3 i nyskick som är beställd från butik i nederländerna alltså? 

• MissNora

Ska du inte använda den alls?

Hur mycket beror på rätt tidpunkt, rätt köpare, vilket skick de andra buggorna som är ute samt vilket pris de ligger på.

Har sett sparsamt använda ligga ute från allt till 9 000 till 5 000 kr. Sedan spelad ju färg, tillbehör etc också in. Vill man ha en spec färg så kanske man är villig att betala mer.

• Rottiss
    MissNora skrev 2013-08-03 19:04:08 följande:
    Ska du inte använda den alls?

Hur mycket beror på rätt tidpunkt, rätt köpare, vilket skick de andra buggorna som är ute samt vilket pris de ligger på.

Har sett sparsamt använda ligga ute från allt till 9 000 till 5 000 kr. Sedan spelad ju färg, tillbehör etc också in. Vill man ha en spec färg så kanske man är villig att betala mer.
    Jo men inte mycket, så den kommer vara i fint skick.

En viktig fråga till som är väldigt viktig och avgörande; spelar det någon roll ifall den är köpt i sverige eller nederländerna? kan man se det på vagnen? Drar det ner priset? Tusen tack ifall du vet detta!! 
  • MissNora

Nja det tror jag inte. Har du bara allt med som ska vara med. Vet många som köpt från NL.

Svar på tråden fråga angående bugaboo jätteviktigt!