• 1990amanda

Vill men vet inte om jag klara av det?!

Bor i en stad med min sambo o 2 barn... Har familjen i en annan stad.. Inte några vänner i denna staden ja bor i... Vill göra slut med min sambo eller iaf pausa... Men vet inte hur.., Jag har fast jobb här o barnen går på dagis... Min sambo är omogen och tar inget ansvar... Tanken på att han skulle ha barnen själv under tex en vecka om vi gjort slut hade jag aldrig klarat av.. Tror framförallt att han inte skulle klara de... Vill bara sticka men har ingen stans att ta vägen:/ Mår så dåligt... Vill bara gråta.... Men försöker vara stark inför mina barn... Vill bara hem till min hemstad och min familj!!! Saknar mina föräldrar å syskon!! Ngn annan i min sits som vill eller varit?

• Svar på tråden Vill men vet inte om jag klara av det?!
  • Lena

Testa genom att lämna honom ensam med barnen och hälsa på släkten en helg.

• Emy85

Borde man inte se långt innan man skaffar barn hur en person är i vardagen om man kan tänkas ha en framtid eller om han är omogen,nu gå i skiljastankar det är synd för barn som inte väljer att komma till jorden för att sen se sina föräldrar gå olika vägar,riktigt synd vilka egoister människor är egentligen

• 1990amanda
    Emy85 skrev 2013-08-04 21:50:30 följande:
    Borde man inte se långt innan man skaffar barn hur en person är i vardagen om man kan tänkas ha en framtid eller om han är omogen,nu gå i skiljastankar det är synd för barn som inte väljer att komma till jorden för att sen se sina föräldrar gå olika vägar,riktigt synd vilka egoister människor är egentligen

Man kan ju aldrig veta om han är redo för barn innan man skaffar....! Han var normal innan och vi hade ett bra förhållande.. Att barn inte var hans grej har jag insett Nu! Folk gör slut hit och dit idag! Men jag tycker att de är viktigt att mina barn har en glad och lycklig mamma ist för en ledsen och hela tiden arg. Tror tom att vissa barn mår bättre av att sina föräldrar skiljer på sig!
  • Emy85

Ok men om du fick ett barn och såg att pappan va dålig trodde du han skulle bli bättre med ett barn till?tycker bara folk hoppar in i saker fort och sen inte tar det för vad det är,många byter partner som om det vore olja i bilen jag fattar inte hur man är funtad,stackars alla barn som måste se sina föräldrar ha nya mammor o pappor det är förvirrande för barn och ingen bra förebild,men det är min syn på saken

Svar på tråden Vill men vet inte om jag klara av det?!