Får aldrig komma till skott!!
Tjabba!
Nu är det så att min flickvän som jag vart tillsammans med snart ett år inte "vill" ha samlag med mig.
Får ofta avsugningar, handjobs osv men när man väl ska göra den riktiga grejen så gör det ont för henne eller så säger hon att "du skulle ha stoppat in den tidigare" eller att hon tappade lusten.
Har kommit fram till att när jag smeker henne där nere så gillar hon det såklart, är även nere med skallen där å håller på. Men efter ett tag så ska jag "köra in den" och då säger hon att hon redan fått orgasm och att hon tappat lusten? Varvid jag påpekar att hon gärna kan säga till innan hon får det så jag också kan dra någon nytta av det. Men slutar alltid med att hon är nöjd och jag ligger där med världens boner och somnar argt för mig själv
Jag har då sett på porrfilmer killar som slickar en tjej i cirka 2-3 minuter och smeker hon på hennes kön och han får då köra in den.
Börjar undra om det är mig det är fel på. Alla min kompisar "får då sig" om än inte varje dag, vilket jag inte begär heller. Men om man ändå håller på varför får man då inte gå hela vägen liksom.
Jag har fått varit inne i henne 2 gånger varvid första gången MAX 1 minut för att sedan få höra att det gör ont. Samma sak andra gången fast då 30 sekunder. Hon var oskuld då vi gjorde det första gången och jag sa åt henne att om jag inte få vara där inne så kan du ju aldrig heller bli van vid det. Då kommer det ju alltid göra ont eller dylikt!
Har någon av er råkat ut för detta eller något i den stilen? Tack på förhand