• Svar på tråden vi med små bröst
  • mycketsaft

haha, så jag har längtat efter den här tråden!

• Ernst Hugo
    Choco skrev 2013-08-04 22:32:01 följande:
    vad tycker du om att ha små bröst? skriv med hur små du har

Du ör klok du
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • joseeffin

Det funkar men nu när jag är gravid känner jag hur trevligt det är med att ha bröst så kommer att operera dom efter amning. Något jag funderat över sedan många år tillbaka. Men jag har inga större komplex, hade förr men inte nu längre.

Jag har 75b.

• Choco
    mycketsaft skrev 2013-08-04 22:41:03 följande:
    haha, så jag har längtat efter den här tråden!
    Hi hi! Skrattande
    Ernst Hugo skrev 2013-08-04 22:44:04 följande:
    Du ör klok du Flört
    Jag vet. Skrattande
    joseeffin skrev 2013-08-04 23:06:04 följande:
    Det funkar men nu när jag är gravid känner jag hur trevligt det är med att ha bröst så kommer att operera dom efter amning. Något jag funderat över sedan många år tillbaka. Men jag har inga större komplex, hade förr men inte nu längre.

Jag har 75b.
    Jo nu är mina större med men ändå små fjärtar. Rynkar på näsan

• mycketsaft

Jag har 75b.
    Du ska garanterat opa dig bara för att få vara med i den andra tråden: vi med stora bröst Skrikandes
    Trots att det finns en lika fin tråd för oss andra nu! 
  • joseeffin
    mycketsaft skrev 2013-08-04 23:59:21 följande:
    Du ska garanterat opa dig bara för att få vara med i den andra tråden: vi med stora bröst Skrikandes

Trots att det finns en lika fin tråd för oss andra nu! 
    Attans! Vill ju också vara i stora-gruppen.
  • ytrewq

Jag har 75b.
    Men sluta, var nöjd med de bröst du har!
  • tänk efter innnan inte efter

Det är massor med killar som gillar små bröst, och jag är en av dem. Så jäkla trist med kroppsfixeringen. När det gäller kvinnor är det brösten, när det gäller män är det pnissar.  Tror en del av orsaken till att många är missnöjda med sina kroppar, är att de kollat porrfilm, och inte insett att de flesta av oss sk: vanliga människor inte ser ut som skådisarna i filmerna. Var nöjd med dina små bröst, så många killar/män som föredrar det framför stora. 

• CharlieGallifrey

Jag ha 75 à i bh storlek. Hatade mina bröst innan (20 år i nov). Nu tycker jag om de. De passar min kropp. Hade varit roligt med större, men äsch! Finns pushup bh om kläderna ska sitta bättre! Jag klarar mig!

Svar på tråden vi med små bröst