• skaviblifyra

ni i göteborg med omnejd med BF i november

hej. jag har bf 24/11 och väntar andra barnet. någon mer häromkring som också väntar barn i november??? jag bor i lerum. var bor ni och har ni barn innan?

• Svar på tråden ni i göteborg med omnejd med BF i november
  • Corinn

Hej jag bor i Borås och väntar första barnet med BF 22/12 så är nu i V 21 :)

• Heneno

Vi skall flytta till Lerum, har en dotter på sju månader. 

• skaviblifyra
    Heneno skrev 2013-08-09 11:36:43 följande:
    Vi skall flytta till Lerum, har en dotter på sju månad

och väntar en till?? ojdå tajt mellan barnen :)
  • Heneno
    skaviblifyra skrev 2013-08-09 18:38:43 följande:
    Nej, är inte gravid!
  • skaviblifyra
    TIGERLYCKA skrev 2013-08-12 19:16:12 följande:
    väntar nr 2 med bf 28/11 sen har ja en dotter sen tidigare som är 5 år :)
    åh va kul! var bor ni?
  • skaviblifyra
    TIGERLYCKA skrev 2013-08-12 20:33:54 följande:
    pendlar mellan majorna i gbg och hjo =) jag jobbar i gbg =)
    oj det var en bra bit. kommer du bo i hjo sen när du inte jobbar? eller är du på väg hitåt? Hur mår du i din grav?
  • skaviblifyra
    Ftosha skrev 2013-08-12 20:56:02 följande:
    Hej!
    Jag har bf den 28/11, har en 3,5 årig dotter
    hej välkommen! kul att det är flera som vill hänga här. Hur mår du ? var bor du? jag har börjat få syskonångest. hur ska det gå hur kommer det bli? hur ska jag orka... :)
  • Ftosha

Tack, jag bor i Göteborg. Jag mår inte som det ska, har mycket ont ner åt i magen när jag kissar eller rör på mig. Har också ont i bäckenbotten, lite oroligt jag ringde till bm o sa att det är normalt Men det är inte så, vad kan det beror på? Vad rekommenderar ni?

• TIGERLYCKA
    skaviblifyra skrev 2013-08-12 20:36:33 följande:
    oj det var en bra bit. kommer du bo i hjo sen när du inte jobbar? eller är du på väg hitåt? Hur mår du i din grav?
    Jag vet inte, har ju boende när jag behöver i gbg då ja har släkt där (både ja o gubben e från gbg) så vi får se, tösen min har ju sin förskola här där hon stormtrivs =) så kommer nog va lika mkt fast jag inte jobbar då barndomskompisar väntar smått samtidigt =)

Jag hade infektion i kroppen så låg först inne på förlossningen o fick antibiotika, men dom funkade inte, sen fick ja infektion så ja fick dra ut en tand som följd och ny antibiotika men funka inte heller, till sist åkte ja in med värkar akut till förlossningen då dom konstaterade att ja hade urinvägsinfektion också som gått upp mot njurarna som krampade så bebis mådde  bra o ja fick ännu en antibiotika men då blev ja av med urinvägsinfektionen,febern o rubbet. Så misstänker du urinvägsinfektion kolla upp det!! för de blir bara värre isåfall =(
  • Schyberg

Hej! bor i Kungälv och har BF 1 nov. Någon mer från kungälv med Bf i november? 

• Sj8308
    TIGERLYCKA skrev 2013-08-12 19:16:12 följande:
    väntar nr 2 med bf 28/11 sen har ja en dotter sen tidigare som är 5 år :)

Hej! Vi bor i Lerum och väntar mitt andra barn den 26/11 och har en dotter sen tidigare på 5 år född 08. Vi har bott här i 1,5 år men min dotter går fortfarande på förskolan i Lindome där vi tidigare bodde. Undrar om det är några fler föräldralediga med syskon som bor häromkring?
  • skaviblifyra

hej vi bor i lerum öxeryd storebror är 3,5 och lillasyster 1,5 dag var bor ni??

Sj8308 skrev 2013-11-22 09:20:10 följande:
    Hej! Vi bor i Lerum och väntar mitt andra barn den 26/11 och har en dotter sen tidigare på 5 år född 08. Vi har bott här i 1,5 år men min dotter går fortfarande på förskolan i Lindome där vi tidigare bodde. Undrar om det är några fler föräldralediga med syskon som bor häromkring?

• Sj8308
    skaviblifyra skrev 2013-11-23 20:36:49 följande:
    hej vi bor i lerum öxeryd storebror är 3,5 och lillasyster 1,5 dag var bor ni??

Hej! Grattis till er lilla flicka😀 vad roligt, vi väntar fortfarande och hoppas att han snart vill komma ut. Vi bor i Aspenäs på Lars hägers väg.
Svar på tråden ni i göteborg med omnejd med BF i november