• MeNoLike

Barnvagnsexperter! Hjälp mig med syskonvagn

Har läst lite om city select http://www.babyjogger.se/cityselect.aspx men tycker inte riktigt att jag hittar en bra lösning. Någon som har erfarenhet?
    Någon med koll på Beemoo?
    eller Basson? 

Mina krav/förhoppningar

Vagnen ska kunna vändas så att barnen kan sitta åt båda håll (för att förlänga användningstiden å slippa köpa ytterligare en)
    Helst en enkelvagn då jag tycker det är lite klumpigt med en dubbelvagn men finns det en bra sån så absolut
    Smidig att få ihop å stoppa in i ex bil.

• Svar på tråden Barnvagnsexperter! Hjälp mig med syskonvagn
  • Cassopeia

Jag har en Bugaboo donkey syskonvagn som jag är supernöjd med. Den är lätt, smidig men ändå känns den stabil. Svängbara hjul. Jag tycker inte att bredden har varit ett stort problem. Och dessutom går det att skjuta ihop vagnen om man bara har ett barn med sig. Jag beställde från Pramworld och vi fick med oss en liggdel, två sittdelar, regnskydd, suffletter (förstås) och pump. Kanske är standard.

• hannis

Hade mina barn varit lite närmare varandra i ålder hade jag valt city select. Tycker den är helt perfekt. Eller bugaboo donkey om jag hade haft massor av pengar. ð???

Nu har jag 3 år mellan barnen så jag valde i stället en Phil and Teds då varken select eller donkey är tillräckligt rymliga för min långa 3-åring.

Svar på tråden Barnvagnsexperter! Hjälp mig med syskonvagn