• Anonym (inför andra?)

Sex med åskådare . någon som prövat?

Hej

Min sambo vill absolut att vi ska ha sex inför andra som vi inte känner.
    Han tänder på det och har hittat några som vill se oss live.
    Vi ser normalbra ut och har hyfsat fina kroppar.
    Men vi är inga modeller.
    Jag är lite lockad och tänd på idén.

Någon som har prövat att visa upp sig så?
    Någon som har tittat på?

Hur var det?

• Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?
  • Anonym (Lokiloki)

Jag har velat vara åskådare till par men hittar inga som vill ha en man som åskådare, jättetrist! Hör gärna av er om ni är ett par i Sthlm!

• Tobben

Jag har träffat par där mannen vill titta på när jag tar hans fru. Det kändes väldigt konstigt första gångerna, men sen har det blivit något av en turnon. 

• Motherinlaw
    Perandib skrev 2025-04-06 14:46:06 följande:

Ja, en gång och det var lite ofrivilligt. Det var på ett före detta jobb under semestern. Men trots ledighet så gick jag och jobbade en dag. Efter ett tag så kom en kvinnlig kollega och i stället för att jobba så satte vi oss i personalmatsalen med varsin kaffe för att prata. 

Vi pratade om allt möjligt och till slut om sex och sex på jobbet. Ingen av oss hade haft det förutom att vi båda hade onanerat på olika arbetsplatser. 

Efter ett tag, för att göra historien kort, så bestämde vi oss för att vi skulle knulla på jobbet, nu när det bara var vi där. Så vi gick till hennes kontor. Vi hade först lite oralt innan jag tog henne bakifån. 

När vi höll på som bäst och jag kände att jag var nära att komma så hör vi plötsligen en som säger Ojdå...

Då står en annan kollega i dörröppningen. Vi slutade knulla, började mumla fram en massa ursäkter och annat. Men sa bara att vi skulle fortsätta, eftersom det såg så trevligt ut. Jag tittade på hon jag höll på med och hon nickade och jag började knulla henne igen. Allt medan tjej nummer 2 tittade på. 

När jag hade kommit sen så gick tjejen som tittade på till en toalett och hämtade papper till oss så vi kunde torka våra kön. 

Sen så onanerar jag gärna inför både tjejer och killar om de är intresserade av att titta på. Det gör mig bara kåt. 

Häftigt ni skulle ha bjudit in henne att vara med 😍
  • Anonym (031killen)

Haft det vid flera gånger och är upphetsande

Bla
    Hade en kk relation med en äldre kvinna i unga år då hennes man satt och tittade när vi knullade 
    Sen va jag i hop med en tjej och när dom skulle ha möhippa för hennes kompis som va oskuld fick vi ju visa hur man knullar så dom va 12 tjejer som stod runt när jag och tjejen knullade 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (031killen) skrev 2025-05-29 09:01:07 följande:

Bla
    Hade en kk relation med en äldre kvinna i unga år då hennes man satt och tittade när vi knullade 
    Sen va jag i hop med en tjej och när dom skulle ha möhippa för hennes kompis som va oskuld fick vi ju visa hur man knullar så dom va 12 tjejer som stod runt när jag och tjejen knullade 
    Om det här är sant så är det ett vidrigt sätt att förlora sin oskuld på, snacka om att bli utsatt för grupptryck - förmodligen också fler av tjejerna. Usch! 
    Jag är själv en sån som gärna har sex med åskådare och på klubb osv så det var inte det frågan rörde. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Hh) skrev 2025-05-29 12:09:08 följande:
    Om det här är sant så är det ett vidrigt sätt att förlora sin oskuld på, snacka om att bli utsatt för grupptryck - förmodligen också fler av tjejerna. Usch! 
    Jag är själv en sån som gärna har sex med åskådare och på klubb osv så det var inte det frågan rörde. 
    Men var det inte så att killen tog sin egen tjej så att blivande bruden som var oskuld skulle "få se hur det gick till"?
  • Anonym (031killen)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-06-06 12:39:23 följande:
    Men var det inte så att killen tog sin egen tjej så att blivande bruden som var oskuld skulle "få se hur det gick till"?
    Precis så va det jag knullade min egna tjej inför bruden och de övriga som va på möhippan 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (031killen) skrev 2025-06-06 15:20:58 följande:
    Precis så va det jag knullade min egna tjej inför bruden och de övriga som va på möhippan 
    Hur gammal var bruden? Fanns det flera oskulder bland tjejerna?
  • Cheers

Sex med åskådare - menar du  folk på åskådarläktaren?

• Anonym (Hh)
    Anonym (031killen) skrev 2025-06-06 15:20:58 följande:
    Okej, jag missförstod. Men ville dom se? Tänker att det kan vara nog så traumatiskt även om absolut inte lika upprörande som jag först uppfattade det! Jag är själv väldigt noga med att inte ha sex inför någon som inte vill det, däremot blir jag galet kåt om de som ser uppskattar det. Så det här med sex på offentliga platser har aldrig lockat mig.
  • Anonym (031killen)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-06-06 15:23:04 följande:
    Hur gammal var bruden? Fanns det flera oskulder bland tjejerna?
    Hon va 21 
    Jag tror att det va ett par tjejer till  där som som va oskuder
  • Meddelande borttaget
  • Tobben
    ErikLkpg79 skrev 2025-06-07 15:53:32 följande:
    En ordentlig turnon
    Det har det blivit för mig med. Men i initialt gick jag bara med på att ses för att jag tyckte att hon var snygg och trevlig.
    Med tiden började jag uppskatta att han tittade på och ibland kommenterade.
    Sen insåg jag att det fanns andra par med samma intresse och utökade mitt kontaktnät.
  • Anonym (H)
    Anonym (031killen) skrev 2025-05-29 09:01:07 följande:

Bla
    Fantasi gissar jag
Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?