Orkar inte med hans barn
Jaha, då har jag väl blivit en sådan där hemsk person då. Men jag orkar verkligen inte med mina bonusar, jag tycker de är hemska, fruktansvärt krävande och jobbiga. Jag som älskade att hämta dem tidigare när jag kunde, jag brukade flexa tidigare för att hämta dem, jag hittade på aktiviteter och allt var så bra. Vi åkte på semester, jag lärde dem att dansa och lekte med dem. Men nu de senaste två åren har det bara blivit sämre, vi är konstant osams med deras mor och nu har de lixom valt sida och det betyder att de ignorerar mej, beteer sig som att allt man gör är helt värdelöst, säger att de inte vill vara med mej, säger taskiga saker generellt och jämför sin mamma och mej till hennes fördel. De är nu 9 och 12 år och jag har lixom tappat andan, allt är en kamp här. Mamman säger att vi är så hårda till barnen, men vi är nog inte mer hårda än folk annars, de får sönderdela sin mat, de får bre sina mackor, vi försöker att den äldre själv ska hålla koll lite på tider och att den yngre ska lyssna när man pratar för det har skolan önskat. Men med henne som kontrast så är det omöjligt då hon säger till dem att vi är hårda istället för att vi är överens och stödjer varandra. Usch nu har jag dom sjäv då pappan börjat jobba och jag mår dåligt, blir spänd och får huvudvärk. Jag trivs inte längre alls, jag fantiserar om att ta mitt barn och flytta. Har en bebis på 4 mån och det fungerar däremot bra, ingen svartsjuka eller elakheter när hon kom, men påhopp på mej under graviditeten. Vet inte vad jag ska göra, jag saknar dem och vårat förhållande, har provat ta föera steg till baka å låta deras föräldrar ta dem, men det förvärrar bara och nu känns det som vi är i botten på spiralen. Men vad fasiken ska man göra......jag är ju en vuxen kvinna, men ser inget positivt alls...