• caro5905

någon som just plussat och vill följas åt

Hej, har just plussat efter nästan 3 års väntan, är överlycklig men också väldigt orolig och rädd att jag skall få missfall, finns det nån annan i samma situation, vad är dina tankar hur lån g tid fick ni vänta på plusset ? Är i v. 4 +6 idag.

• Svar på tråden någon som just plussat och vill följas åt
  • FruMa

Jag TROR jag plussat igår. Så svagt men har symtom. Uppstötningar och kissar 1-2 gånger per natt. Så, om allt stämmer så är jag också i 4+6 idag :)

Har en dotter på 4 månader nu :)

• Nyfniken83

Jag plussade för en vecka sen efter över ett års väntan. Har pco och försökte i sju år med mitt ex. Nu har jag gått ner i vikt och efter ett åt tog det sig. Vi är överlyckliga men jag börjar bli orolig att det inte kommer gå hela vägen. Min kille säger att jag ska koppla av men det är svårt. Vi tror att vi är i v 13 men bm (som jag inte ens träffat) tror att vi är i v 7+3.. Så jag utgår ifrån v 8 och får vänta till UL innan vi vet säkert. Ska träffa bm på onsdag nästa vecka. Grattis till era plus och mirakel!! Jag följs gärna åt.

• caro5905

Grattis till era plus :) har ni någon graviditetssymtom? Själv mår jag dåligt lite från och till och menslolnande symtom kommer och går.

• Nyfniken83

Ja mensvärk, ömma bröst, illamående, trött och hungrig jämt som gör illamåendet ännu värre. Men jag njuter! Haha

• FruMa

Uppstötningar och nattliga toalettbesök ;)

• Fridolf87

Hej jag är gärna med!

Har försökt i över 4 år, själva, IVF och nu ÄD.
    Plussade i lördags och har testat varje dag sedan dess. Tungan ute
    Är i vecka 5 alltså 4+6. Är trött, har molvärk och en dragande känsla i ljumskarna.

• caro5905

Hejsan, hur går det för er? Hur mår ni? Tiden går så jätte långsamt här väntar bara tills jag passerat v.12 och kan börja berätta åt alla :) har ni lika symtom varje dag? jag har inte så mycke symtom lite mensvärk, mår lite dåligt och vissa dagar känner jag ingenting är rädd att nåt är fel, försöker att tänka att allt är bra :] detta blev långt , ville bara skriva av mig lite :)

6 +5 idag

• Fiiaa

Hej kan man hänga med här?

Jag å min sambo hade försökt 1 år, gick inte jag fick diagnos pco och mannen hade dåliga och få i antal till spermier! Åt pergotime i våras 4 månader. Sen i juni sa läkaren att vi kommer få göra ivf.

Och Jag är i chock, fattar ingenting!!! Knappt haft sex denna månaden å hans dåliga spermier osv..

Fick en känsla i söndags så tog ett test från test lagret, två dagar sen mens, bara ett sträck! Imorse vet jag inte varför jag testade, kom två sträck, fattade inget, så tog ett cb test å fick pluss tar ett till och fick pluss!!

• Fiiaa

Tack! Kroppen är de knepigaste jag vet:) haha! När ringer man mvc?

Svar på tråden någon som just plussat och vill följas åt