Namnlappar
Jag letar efter bra namnlappar att märka barnens kläder med. Jag hittar inga alls som jag är nöjd med. Är lite slö så jag skulle vilja ha några som jag slipper sy fast. Har du prövat några som sitter mycket bra? Tar tacksamt emot tips!
Jag letar efter bra namnlappar att märka barnens kläder med. Jag hittar inga alls som jag är nöjd med. Är lite slö så jag skulle vilja ha några som jag slipper sy fast. Har du prövat några som sitter mycket bra? Tar tacksamt emot tips!
Tittade på namnbanden - de vävda finns i både polyester och bomull. Vad är bäst?
köpa namnlapp? är det inte bättre att skriva på tvättlappen med en märkpenna? det gjorde alltid vi när jag var liten och när jag skulle till kollo etc.
Det är det jag också upplever. Tycker inte att jag gjorde något annat än att fylla i barnens namn i kläderna med märkpennan. Vill hitta en stryklapp som sitter som berget! Finns den?
Märkpenna ser så kluddigt ut. Har väl ful handstil... Och det bleks så fort. Jag gillar dessutom att stryka fast de små lapparna. Lagom terapi för mig. Jag vidhåller att de jag tipsade om har suttit som berget för oss.
Filur namnlappar har jag köpt ifrån.
De slipper du stryka eller sy.
Bara att klistra på som ett klistermärke.
Välj de som heter strykfria. Fäster på både kläder och saker.
Jag har använt dem på kläder, skor, stövlar, vattenflaskor, burkar mm
Samma lappar till allt.
Jättefina färger och motiv att välja bland.
Köpte förra hösten till min son och de sitter och ser likadana ut fortfarande.
Jag har tvättat kläderna och diskat i diskmaskin med flaskor och burkar.
Rekommenderas varmt
Använder namnband med "taggits på tex ytterkläder mm (www.namnband.se) - funkar bra! Lätta att sätta fast och ta bort. Vanliga kläder tycker jag att märkpenna funkat bäst...
Hittade den här tråden när jag Googlade, ser att den är lite gammal. Jag kan rekommendera namnlappsbutiken.se, snabb leverans, bra kvalité, lågt pris.