• Anonym (mamman)

HJÄLP! Elefanten förstörde allt! :(

DETTA ÄR SÅ FÖRSKRÄCKLIGT!

Var och handlade glass på ICA. När vi är klara och går mot bilen så går mitt barn bakom mig. Hon är ganska långsam och jag är ganska snabb så det var väl i alla fall hundra meters avstånd. Hon är fyra år. I alla fall, när jag tillslut vänder mig om ser jag att mitt barn jagas av en regnbågsfärgad elefant! Som SNOR glassen jag köpte till MITT BARN. 

Ska fan sätta dit den där jävla elefanten alltså. Hur kan den få för sig att såra mitt barn på det här sättet?       

• Svar på tråden HJÄLP! Elefanten förstörde allt! :(
  • sär skriven

Tror att det just den här elefanten förstörde var din möjlighet att vara anonym, under en ganska lång tid. Grattis!

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Anonym (Suck)

Om du nu vill fjanta dig kan du väl åtminstone posta det i sandlådan? Eller få till en gnutta humor!

• Anonym (mamman)
    Anonym (Suck) skrev 2013-08-11 17:39:02 följande:
    Om du nu vill fjanta dig kan du väl åtminstone posta det i sandlådan? Eller få till en gnutta humor!

Hur flyttar man till sandlådan? :)
  • Unis
    Anonym (mamman) skrev 2013-08-11 17:41:58 följande:

Hur flyttar man till sandlådan? :)

Det är moderator på FL som gör det, går inte att göra själv. Skriv och be att dom flyttar tråden dit.
  • tooschoolforcool

När jag läste rubriken så trodde jag först det handlade om en tjockis.

• listo

Om det ändå hade varit en vanlig grå elefant, de regnbågsfärgade är ju så sjukt irriterande...

Svar på tråden HJÄLP! Elefanten förstörde allt! :(