Han kan inte komma pga medicin och vi försöker skaffa barn
Hej på er!!
Finns det fler som jag och min sambo?
Finns det någon som har råd och tips om vad vi ska göra åt saken?
När vi träffades så gick jag på antidepmedicin och hade inte så mycket sexlust. Det blev en gång i veckan max. Nu har jag slutat, men han har istället börjat med samma medicin som jag åt. Hans biverkningar är minskad sexlust och att han inte har så bra känsel, så han kan ibland inte komma alls.
Det kan fungera om vi kör missionären väääldigt långsamt. Jag måste vara väldigt, väldigt våt och får helst inte göra något annat än att pussa honom och klappa/smeka honom på rygg och armar typ. Där man kommer åt helt enkelt. I denna ställningen känner jag INGENTING alls! Förutom eventuella skavsår som uppkommer pga att hans storlek inte riktigt passar min. Jag är väldigt tight o han är väldigt grov.
Ibland har vi sex så som jag vill. Det som jag anser vara normalt. Man varierar i ställningar, lite fortare tempo men inte för fort. Då tappar HAN känseln helt och känner ingenting. Kan definitivt inte komma. Inte ens om vi byter och kör som han vill sen. Det har lixom förstörts för hans del.
Till problemet hör att vi försöker skaffa barn! Vilket vi försökt oss på aktivt med att pricka in ägglossning, i snart 5 månader utan resultat. Över ett år utan minipiller och bara kört.
Det känns hemskt att behöva ligga där som en död sill och vänta på att han ska bli klar och jag känner inget alls. Han förstår mig men vad fan ska vi göra då?! Han kan ju inte komma annars! Han är jättefin och snäll och tar hand om mig både före och efter men jag är en sån som älskar samlaget mer än förspel. Jag får g-punkts orgasmer efter varandra och det är ju det jag vill ha. Men jag vill ju ha barn oxå!
Ett par ggr har han runkat tills det att han är nära och jag värmer upp med en vibrator för att sen ta emot honom när han nästan är "där". Detta får mig att må illa! Så vill jag inte göra barn! Men hur fan ska vi göra då!?
Jag blir så jävla ledsen att det inte fungerar som vanligt och att vi båda kunde få njuta samtidigt. Som ni förstår så vet vi varken ut eller in och frågar därför er!
Hjälp oss!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-12 01:41
Han har inga problem alls att få stånd eller att bibehålla det.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-19 22:38
Eftersom vissa människor har uppenbara problem med att läsa så får jag förtydliga att jag inte vill ha frågor på vad min man äter antidepressiva för.
Jag kan dock säga följande:
han har INTE någon psykisk sjukdom!
JA, man kan äta antidepressiva pga andra anledningar än depression.
Jag vill inte veta om DU anser att min man kommer att bli en bra eller dålig förälder pga att han just nu äter antidepp.
Jag vill att DU som inte har något vettigt råd att ge oss ang det problem jag skriver om ovanför, skriver någonting över huvud taget.