• Anonym (Pucko)

Tävling ofrivilligt.

Hur gör man med en 9årig bonus som jämför och tävlar mellan mej och hans mamma och mamman går med på det. Små saker till stora..... Bonusen säger att mamman är lika lång som mej trots att hon är decimetern kortare och mamman säger att det är så bakom luren oxå. Jag sa bara -jaha ok. Ett pytte exempel, men han jämför och hon verkarmljuga med, jag fattar inget alls, varför gör man det som vuxen? Han har ju problem med att tävla och ljuga........ Vad knepigt.

• Svar på tråden Tävling ofrivilligt.
  • Anonym (Pucko)

Ingen som har något?

• Anonym (??)

Tja, vad ska man säga......................
    Se det från den komiska sidan, för det är ju faktiskt rätt löjligt.
    Skratta nästa gång bara och säg, ja ja säger du det så..................

Det du tjänar på i längden är inte att ge igen, utan bara släppa det platt till marken. 

Hoppas mamman tröttnar snart, för gör hon det så kommer killen garanterat att sluta ganska snabbt efter det. 

• Anonym (Pucko)
    Anonym (??) skrev 2013-08-13 15:47:52 följande:
    Tja, vad ska man säga...................... Se det från den komiska sidan, för det är ju faktiskt rätt löjligt. Skratta nästa gång bara och säg, ja ja säger du det så.................. Det du tjänar på i längden är inte att ge igen, utan bara släppa det platt till marken.  Hoppas mamman tröttnar snart, för gör hon det så kommer killen garanterat att sluta ganska snabbt efter det. 

Ja, det är nog bäst så....... Jag fattar bara inte alls hur hon tänker, hon änns som en alien i min värld, hur tänker man som mamma egentligen? Fast jag ska nog bara skratta åt det fåniga
Svar på tråden Tävling ofrivilligt.