• HereIcome

Träffade en skitsnygg polis och vill ju fria! Vad göra?

Träffade som sagt en polisman. Kollade Ratsit och han bor ensam. Han finns inte på FB. Vad gör man? Bosätter sig i porten vid hans hus och sträcker ut benet så han snubblar i min famn? Idéer? : D

• Svar på tråden Träffade en skitsnygg polis och vill ju fria! Vad göra?
  • pellepelle

Vad sägs om att slå en signal (han borde väl finnas i "telefonkatalogen").... Om inte kanske snacka med någon av hans kollegor som du ser på stan (om de bara patrullerar såklart) (funkar bäst om det är en liten stad) och be dem ge honom ditt nummer eller mailadress

• HereIcome
    pellepelle skrev 2013-08-13 14:02:18 följande:
    Vad sägs om att slå en signal (han borde väl finnas i "telefonkatalogen").... Om inte kanske snacka med någon av hans kollegor som du ser på stan (om de bara patrullerar såklart) (funkar bäst om det är en liten stad) och be dem ge honom ditt nummer eller mailadress
    Hmmm.... ringa? Nig för att jag är framåt - men så tuff? 
  • pellepelle

Du tycker inte krokben på en polis vore framåt ;D

Är killen singel så kommer han ju tycka att det är superhärligt med en tjej som är framåt. Det är ju sexigt! Du behöver ju inte vara så på när du ringer utan mer säga: Hej. Minns du mig från bla bla. Jag tycker du verkar vara en skön kille och skulle gärna ses någon gång.

Om jag säger så här. det finns INGEN kille som skulle tacka nej för att en tjej är lite framåt. (alltså på den nivån- stalking i trapphus däremot....)9 av 10 skulle som sagt se det som positivt. Ska man vara lite fördomsfull får man väl anta att killen är ganska "tuff" eftersom han är polis. Och då tror jag han tycker det är ännu coolare med en framåt tjej. Han lär inte bli räd i alla fall (men det är ju såklart ganska generaliserande ;)

Lycka till och lämna gärna rapport ;)

• Maria 434

Beror väl lite på hur ni träffades, hur länge sen det var, hur många gånger ni träffats osv osv 

• Maria 434
    pellepelle skrev 2013-08-13 14:02:18 följande:

Har inte de flesta poliser hemligt telefonnummer? De jag känner vet jag har det ialla fall
  • HereIcome
    Maria 434 skrev 2013-08-13 15:24:03 följande:
    Beror väl lite på hur ni träffades, hur länge sen det var, hur många gånger ni träffats osv osv 

Han var hemma hos mig i tjänsten en kvart. That's it. Känner igen honom från gymnasiet, men har inte sett honom sen dess. Vet ju inte ens om han är singel
  • Maria 434
    HereIcome skrev 2013-08-13 15:31:46 följande:

Han var hemma hos mig i tjänsten en kvart. That's it. Känner igen honom från gymnasiet, men har inte sett honom sen dess. Vet ju inte ens om han är singel

Var det pga att du hade begått ett brott eller blivit utsatt för ett? Känns ju ganska relevant
  • HereIcome
    Maria 434 skrev 2013-08-13 15:42:05 följande:
    Var det pga att du hade begått ett brott eller blivit utsatt för ett? Känns ju ganska relevant

Ha ha, ja det är ju faktiskt rätt relevant. Lite taskigt läge om jag hade begått ett brott eller varit misstänkt för något. Men det är lugnt, är en tjej som inte hittar på ngt stök

Är alla poliser tillsammans med vältränade tjejer? Min förutfattade mening säger mig att poliser är så fit att partners också måste vara det.
  • Maria 434
    HereIcome skrev 2013-08-13 16:00:28 följande:

Ha ha, ja det är ju faktiskt rätt relevant. Lite taskigt läge om jag hade begått ett brott eller varit misstänkt för något. Men det är lugnt, är en tjej som inte hittar på ngt stök

Är alla poliser tillsammans med vältränade tjejer? Min förutfattade mening säger mig att poliser är så fit att partners också måste vara det.
    Nej det är dom inte.
    Är du verkligen intresserad av honom som person och inte bara av hans uniform (jag älskar män i polis, militär och brandmansuniform men inser att det är uniformen som tänder mig :)) ?
    Om det är han som person som intresserar dig så ta kontakt. Du sa att du kände igen honom från gymnasiet, kanske kan du hitta nån som känner honom?
    Med tanke på att han är polis tror jag inte du ska hänga utanför hans lya :)
    Men ta först reda på varför han intresserar dig. Att vara tillsammans med en polis är inte alla ggr en dans på rosor och du har dessutom en ständig oro för att han kan råka illa ut. 
Svar på tråden Träffade en skitsnygg polis och vill ju fria! Vad göra?