får man dricka nutrillett när man ammar
Får man dricka o äta Nutrilett när man ammar ?????????
Får man dricka o äta Nutrilett när man ammar ?????????
Får man inte fråga eller??? Jag blir sårad när de är någon som säger så till mig.. Inte sjyst.. Finns de nå annat än nutrilett???
TS du verkar rätt desperat, vad är det som är problemet? Kanske vi kan hjälpa på annat sätt...
Strunta i de då..
Jag blir så sur o förbannad på folk som säger saker till mig som inte är sant.. Ni tror att jag inte vet att man inte ska banta när man ammar .. Hur dum tror ni att jag e egentligen????? Får man äta nå nyttigare müsli då som inte har socker o så i .. Nu räcker de med elaka svar
Jag blir så sur o förbannad på folk som säger saker till mig som inte är sant.. Ni tror att jag inte vet att man inte ska banta när man ammar .. Hur dum tror ni att jag e egentligen????? Får man äta nå nyttigare müsli då som inte har socker o så i .. Nu räcker de med elaka svar
Puh inte alla..
Ät varierat i mindre mängder men som flera säga absolut ingen bantning när man ammar. Sen får du tänka på att alla näringsämnen du får i dig går via modersmjölken till ditt barn. Om du istället försöker gå ner långsammare så har du dessutom större chanser att behålla din vikt. Har självt gått ner med snabbkurer. Så fort jag åt som vanligt igen så var det spikrakt upp i raketfart.
Här finns det bra ritklinjer om att gå ner i vikt när man ammar: http://kellymom.com/nutrition/mothers-diet/mom-weightloss/