• Anonym (Okåt)

varför har jag tappat lusten?

Jag är en 30 årig man.. Kan börja att berätta det..

Jag har sen ett år tillbaka haft samma flickvän, hon älskar sex, och är sugen varje kväll.
    Men jag har inte alls lusten. Tror jag nästan blir avtänd av att hon är så sugen..?
    Är dej fel på mej? Vad ska jag göra? Vill inte heller göra min flickvän missnöjd..

• Svar på tråden varför har jag tappat lusten?
  • Anonym (T)

Ingen Aning varför de kan vara så ? Har du haft lust tidigare?

Orsakerna kan vara många, men de behöver absolut inte vara fel på dig för de! Man har sina svackor, har man väl hamnat där kan de vara svårt att ta sig ur eftersom man kan bygga upp en "irritation" när den andre försöker! Jag själv är sån att om jag inte har lust och jag känner mig pressad så vill jag Inte på ännu längre , då blir den andra personen mer frustrerad och man känner sig mer pressad osv osv.. Inte alls lätt att veta vad man ska göra !!

• Anonym (inge fel)

Inge fel på dig, se till att tillfredsställa din tjej på andra sätt bara så hon inte lämnar dig eller är otrogen. Jag menar att du bör smeka henne till orgasm eller slicka henne till orgasm .

• Gjo

Jag är i samma ålder och har också tappat lusten... Det är riktigt jobbigt. Jag älskar verkligen den här tjejen men mitt problem har börjat gå ut över vårta förhållande. Det började för ett år sedan när jag började på en ganska intensiv utbildning. Jag hoppades att det skulle bli bättre när jag började få lite kontroll på den stressiga vardagen men så är inte fallet. Så nu riskerar jag att mista mitt livs kärlek på grund av att jag har tappat lusten. Jag känner också samma runt att jag nästan blir lite avtänd av att hon "tjatar", så det blir ju en ganska dålig spiral... Men jag tror att jag kanske bara får bita i det sura äpplet å försöka tillfredsställa hennes lust och vårdat förhållande. Men jag tror inte att det är dig det är fel på, tror att man har svackor i sexlivet och att det blir bättre, men det är väl som med allt annat, man måste jobba lite med det för att få något gott ut av det!

• Anonym (Ständigt kåt)

Åååh det kunde varit jag som var din kvinna... Vet inte vad jag ska göra.. eller vad du ska göra. Min man känner sig pressad och otillräcklig och jag känner mig fel och snuskig.. Skäms

Svar på tråden varför har jag tappat lusten?