• straw2008

Vet du om att du kommenterat andra föräldrars kön på barnet ?

Inspo från en annan tråd där ts o dltagarna får kommentarer ang könet de fått på sina barn. Kommentarer kan vara "ÅH äntligen lyckades ni med en pojke" eller TUR det kom en tjej nu skipper ni ju försöka mer" Vilka är ni som kastar ur er dessa kommentarer ? Jag har själv aldrig gjort det o skulle aldrig komma på tanken ?? Vågar ni outa er ?

I kinamockaskogen.....
  • Svar på tråden Vet du om att du kommenterat andra föräldrars kön på barnet ?
  • sihn

Jag har sagt till min bror att jag hoppas att det är en tjej i magen. Och kommer antagligen att säga vad roligt att det blev en tjej.
    Detta är deras första barn men jag tycker att det hade varit roligt med en tjej då jag har tre pojkar och min syster har två pojkar. Har hittat så många fina klänningar jag vill köpa
    Så klart spelar det ingen roll men jag står för att jag hade tyckt att det var roligt
    Nu åkte de precis in på förlossningen så snart får jag veta

• Duckan

Kan inte minnas att jag sagt exakt så, men visst, en del som fått tjej nr 3 har jag skrivit Triss i tjejer, vilken lycka!
    Eller om nån har en tjej och får en kille Vad kul med en pojk! Formulerar mig så de ska förstå att det är roligt hur som, kul att det kommer en bebis.
    Kanske lika korkat det.

• straw2008
    sihn skrev 2013-08-14 11:06:04 följande:
    Jag har sagt till min bror att jag hoppas att det är en tjej i magen. Och kommer antagligen att säga vad roligt att det blev en tjej. Detta är deras första barn men jag tycker att det hade varit roligt med en tjej då jag har tre pojkar och min syster har två pojkar. Har hittat så många fina klänningar jag vill köpa Så klart spelar det ingen roll men jag står för att jag hade tyckt att det var roligt Nu åkte de precis in på förlossningen så snart får jag veta

Jobbigt om de får en kille då.. .mest för dig som önskar så innerligt.
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Duckan skrev 2013-08-14 11:09:25 följande:
    Kan inte minnas att jag sagt exakt så, men visst, en del som fått tjej nr 3 har jag skrivit Triss i tjejer, vilken lycka!Eller om nån har en tjej och får en kille Vad kul med en pojk! Formulerar mig så de ska förstå att det är roligt hur som, kul att det kommer en bebis.Kanske lika korkat det.

jag tycker du uttryckt dig positivt inget fel i det.
    I kinamockaskogen.....
  • sihn

Det blev en kille, en ljuvlig sådan inte speciellt jobbigt mer än att han kom på min sons födelsedag

Svar på tråden Vet du om att du kommenterat andra föräldrars kön på barnet ?