• linnea1977

jag kan inte sova. vad ska vi prata om?

Min man snarkar. Barna pratar i sömnen. Jag ligger här med en bultande fot i högläge efter en vurpa i spåret. Vad ska vi prata om?

Sex?
    Mat?
    Mina fula tapeter?
    Hur synd det är om mig?
    Politik?
    Dagens jobbiga ungar?

Valfritt.

• Svar på tråden jag kan inte sova. vad ska vi prata om?
  • Kennyheterjag
    linnea1977 skrev 2013-08-26 19:57:30 följande:

Jo men det gick nog bra. Hur har din dag varit då?

Den har varit bra, börjar vänja mig att vara ensam nu. Är en jobbig omställning. Från att här alltid har varit någon när man kommit hem till att man är helt själv :) hur har din dag varit då?
  • linnea1977

Lugnt, väldigt lungt. Min stora pojke har börjat förskoleklass så jag har lilltjejen hemma hos mig. Hade mycket tvätt efter att vi varit bortresta i helgen. Så jag har varvat tvättstugan med pärlplattor, solstolen på altanen och saltkråkanfilmer..... Inte så spännande men fullt tillfredsställande efter en lång jobbsommar.

• Kennyheterjag
    linnea1977 skrev 2013-08-26 22:06:02 följande:

Lugnt, väldigt lungt. Min stora pojke har börjat förskoleklass så jag har lilltjejen hemma hos mig. Hade mycket tvätt efter att vi varit bortresta i helgen. Så jag har varvat tvättstugan med pärlplattor, solstolen på altanen och saltkråkanfilmer..... Inte så spännande men fullt tillfredsställande efter en lång jobbsommar. smile2.gif

Det låter ju inte helt fel ;) var va ni iväg i helgen då? :)
  • linnea1977

Kyrkan vi går till har en upptaktshelg eller kick off-helg eller vad man ska kalla det, i början av varje läsår. Det är för alla som är med. Jag åker på att vara matansvarig varenda år och det blir ju lite pyssel när 100 personer ska käka i tre dar. Men det har vart trevligt.

Vad har du gjort i helgen.? Nåt skoj?

• Kennyheterjag
    linnea1977 skrev 2013-08-26 22:27:04 följande:

Kyrkan vi går till har en upptaktshelg eller kick off-helg eller vad man ska kalla det, i början av varje läsår. Det är för alla som är med. Jag åker på att vara matansvarig varenda år och det blir ju lite pyssel när 100 personer ska käka i tre dar. Men det har vart trevligt.

Vad har du gjort i helgen.? Nåt skoj?

Vad roligt! Jag var hjälpte till lite i församlingshemmet innan när jag var yngre, då fick jag ofta också hjälpa Till med maten och servera gammlingar! Men det var rätt roligt! :) i helgen så var jag ute på fredagen! Tänkte att där var kanske lite roliga tjejer! Men nejdå, det var typ 4 pers ute på krogen och alla var killar. Så det blev inte direkt som jag hade tänkt mig :) men nästa helg så!
  • Kennyheterjag
    linnea1977 skrev 2013-08-26 22:45:08 följande:

Hehe ja bättre lycka nästa gång! Jag funderar på att se en film i mobilen. Tips?

Tack så mycket! Vad skönt att ha det i mobilen! Tyvärr så har jag Inga bra tips, har inte sett så mycket film på sistone.
  • Kennyheterjag
    linnea1977 skrev 2013-08-26 22:53:15 följande:

Nattinatti

Nattinatti :)
  • Kennyheterjag
    linnea1977 skrev 2013-08-27 06:42:57 följande:

Det blev lite svtplay. Bra grej det där.....

Vad blev det för något roligt där då? Jag brukar själv kolla på svtplay när jag inte har något att göra! :)
  • linnea1977

Jag gillar den där landgirls. En bbc-serie. Typiskt min smak. WW2 och lite romantik ovh roliga karaktärer. Vad ser du?

• Kennyheterjag
    linnea1977 skrev 2013-08-27 21:43:53 följande:

Jag gillar den där landgirls. En bbc-serie. Typiskt min smak. WW2 och lite romantik ovh roliga karaktärer. Vad ser du?

Den har jag faktiskt inte sett, men BBC brukar göra bra serier! Just nu kollar jag på sons of anarchy. Mycket bra serie. Sen följer jag the walking dead också! Men väntar på nästa säsong! :)
Svar på tråden jag kan inte sova. vad ska vi prata om?