• leiapp

Vecka 14 och irriterad - koppling till b-HCG?

Jag är i vecka 14 och sen ett par dagar väldigt IRRITERAD! Inte på min son men min stackars man gör ingenting rätt. Satt och läste lite och såg att b-hcg minskar nu kring dessa veckor. Kan det vara orsaken? Stabiliserar sig humöret när kroppen vant sig vid de nya hormonnivåerna?

Ni som varit irriterade i början av andra trimestern: När blir det bättre? Vill gärna att mitt äktenskap håller...  

• Svar på tråden Vecka 14 och irriterad - koppling till b-HCG?
  • Manda91
    leiapp skrev 2013-08-25 09:58:26 följande:
    Jag är i vecka 14 och sen ett par dagar väldigt IRRITERAD! Inte på min son men min stackars man gör ingenting rätt. Satt och läste lite och såg att b-hcg minskar nu kring dessa veckor. Kan det vara orsaken? Stabiliserar sig humöret när kroppen vant sig vid de nya hormonnivåerna?

Ni som varit irriterade i början av andra trimestern: När blir det bättre? Vill gärna att mitt äktenskap håller...  
    Hej.
    Jag har oxå varit irriterad eller är fortfarande men det har blivit bättre.
    Jag är i vecka 18 ( 17+5 ) men det var lika med min son oxå .
    mitt humör ändrades ungefär i vecka 20 kanske.

Min sambo gör heller ingenting , jag pratar inte med honom om det men när det väl kommer på tal så ger jag honom allt skit som han inte gör inte bra dock.
    Men vi sitter ner en gång eller flera gånger i veckan och pratar om vad jag vill att han ska förändra här hemma och han säger samma sak.
    jag vet om att jag är förbannad och irriterad hela tiden men jag försöker inte ta ut det på honom men det är ju inte hur lätt som helst.

Men det kommer att bli bättre tror mig, blir det inte det så kanske du kan kontakta mvc och få tips?
Svar på tråden Vecka 14 och irriterad - koppling till b-HCG?