• Tom Araya

Du som använder string, vilket är ditt främsta skäl?

Frågan kom upp i en annan tråd så nu startar jag en tråd i ämnet.

Tråden vänder sig till dig som använder stringtrosor alltid, ofta eller ibland. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-27 04:17

OBS! Läs igenom ALLA alternativ innan du röstar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som använder string, vilket är ditt främsta skäl?
  • mice

För att det är de mest bekväma trosorna, tycker jag.

• ModestyB

Jag är lite småtjock och troskanterna syns alltid/skär ofta in lite, vilket inte smickrar min figur alls.

• Zuzanne

För att det är bekvämt :) Avskyr vanliga trosor, så himla obekvämt, usch säger jag bara. Trivs inte i hipsters heller.

• Mia Sthlm

Använder nästan bara string, tycker det är bekvämt och sitter bra. Sen kan jag känna mig sexig och tom lite porrig om stringen syns igenom en åtsittande klänning eller ett par tunna leggings. Också perfekt vid snabbisar, bara att dra åt sidan! Kan vara väldigt upphetsande.Cool

• Tillie

Känner mig sexigare i string. 

Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne
  • MeAngeleyes

Man slipper ha en tjock korv av tyg mellan skinkorna!!

• FjärilVingad73

För att det är bekvämt, i första hand.

Sen syns de ju inte under tajta byxor t.ex. som vanliga trosor gör. Sån där troskant mitt på skinkan är inte speciellt het faktiskt...

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Mandel

Eftersom jag har sådan fläskig röv får jag dubbelskinkor i vanliga trosor och det är ju inte snyggt för fem öre!
    Spelar inte roll vad jag väger! Fenomenet är likadant oavsett smal eller överviktig...

Personligen så anser jag att min röv i så fall är mycket sexigare i ett par spetshipsters eller liknande. String ser enbart patetiskt ut... 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Du som använder string, vilket är ditt främsta skäl?