• kavat33

Tjejkompisen borde veta bättre!!

Som 30 år, gift och har två barn vill jag inte höra av en tjejkompis
    att jag ser ut som en perfekt mamma! Jag kan köpa om en kille skulle kasta ur sig en sån komplimang, men att få detta från en jämnårig väninna, dessutom bästa kompis känns rubbat. Hon borde veta bättre. Jag är i första hand en kvinna o kämpar inte för att se ut som en perfekt mamma.
    Jag vill gärna vara bra mamma, men jag vill snarare att omgivningen ser mig som kvinna i mina bästa år. Män få gärna vända sig om när de ser mig.
    I wish
    Har jag fel eller....?!!

• Svar på tråden Tjejkompisen borde veta bättre!!
  • Sweet C

Nu har du vridit och vänt det där till något som det inte är, det var nog menat som en komplimang från din kompis.

• Dixie

Förstår inte varför det är fel att säga så, konstigare om min kompisa hade sagt - åh, en sån sexig kvinna du är

• viseversa

Eh snacka om att göra en STOR sak av ja ingenting i stort sett. Slappna av lite. Var inte så satans spänd ts. 

Instagram...LOVALOVISA
  • kavat33

Ni kanske har rätt! Ibland är man inte uppåt och misstolkar vad andra säger
    Är inte på topp fn men det vänder snart ! Skönt att använda anonymt forum ibland, för här får man inga artiga medhåll utan rakt på sak!
    Så tack för ärligheten! ( även om det sved)

• LisanA
    kavat33 skrev 2013-09-02 11:56:32 följande:
    Ni kanske har rätt! Ibland är man inte uppåt och misstolkar vad andra säger
    Är inte på topp fn men det vänder snart ! Skönt att använda anonymt forum ibland, för här får man inga artiga medhåll utan rakt på sak!
    Så tack för ärligheten! ( även om det sved)
    Det gäller att inte ta allt personligt och med tolkningar. Nästa gång din kopmis säger något - säg direkt: Vad menar du när du säger så?
    Så slipper det bli laddat och hon behöver inte känna att hennes komplimang helt plötsligt blev en förlämpling istället
    Kanske typiskt tjejer, men rakare kommunikation är alltid bäst
  • Johanna6
    kavat33 skrev 2013-08-27 16:27:22 följande:
    Som 30 år, gift och har två barn vill jag inte höra av en tjejkompis
    att jag ser ut som en perfekt mamma! Jag kan köpa om en kille skulle kasta ur sig en sån komplimang, men att få detta från en jämnårig väninna, dessutom bästa kompis känns rubbat. Hon borde veta bättre. Jag är i första hand en kvinna o kämpar inte för att se ut som en perfekt mamma.
    Jag vill gärna vara bra mamma, men jag vill snarare att omgivningen ser mig som kvinna i mina bästa år. Män få gärna vända sig om när de ser mig.
    I wish
    Har jag fel eller....?!!
    Det säger man ju för att vara snäll.
Svar på tråden Tjejkompisen borde veta bättre!!