Mamman till barnet försöker ta honom!
Hej är så att jag och barnets mamma inte kommer överens och har bråkat en hel del, kort efter att vår son kom så sa hon att det var över mellan oss, fast vi bor ändå ihop.
Jag accepterade det och tänkte att det är det bästa så bråken kanske försvinner.
Men ju längre tiden går desto elakre och aggressivare blir hon, hon tål inte att man säger nånting till henne utan att brinna direkt och skrika på mig, men hon skriker att jag skriker och tjatar och säger fula saker till henne medans det är hon som gör det och jag står tyst å får bara höra allt.
Hon säger jag ska hålla käften å sen när jag är tyst säger hon att jag ska svara på nått annars ska hon förstöra mina kläder eller nånting ibland slår hon till mig och skriker: aaaahh men slå mig då.
Nu har hon även börjat med att säga att när vi flyttat isär ska hon se till att jag aldrig ska få träffa min son, att hon ska se till att det blir så.....
Vad ska jag göra känner mig helt maktlös, har även föreslagit för henne att vi ska till föräldrarätten och prata med nån men det vill hon inte. Och det har jag befarat för att hon har jämt vägrat ta en diskussion där hon kan få kritik, då skriks det och slåss från hennes sida istället tills man är tyst eller går därifrån.
Vill verkligen träffa och ta hand om min son hela mitt liv och kan inte tänka mig att leva utan honom, snälla har någon något förslag eller tips uppskattas det extremt mycket.
Mvh