• kallemaja

Rätt eller fel kön vid RUL?

Kan ALLA som har tagit reda på kön vid RUL säga om det stämde eller inte? I vilken vecka gjorde ni RUL vad skulle det enligt BM bli för kön och vad blev det? (Frågan är självklart till er som redan fött men ni som även har varit på könsultraljud kan svara) Jättekul om så många som möjligt ville svara..

• Svar på tråden Rätt eller fel kön vid RUL?
  • Choco

Det var ingen tvekan om vad jag hade i magen och det stämde bra. Glad

Inside me is a skinny woman trying to get out. I can usually shut the bitch up with chocolate
  • Dragonfly

Första barnet: v.18. Bm sa pojke och en pojke är det.

Andra barnet: v.19. Bm sa flickan vilket också stämde.

• Dohgon

de sa att båda var killar, dock lite osäker på ena men gjorde ett till ul och då såg de det var en kille. och två killar blev det. Återstår att se vad trean blir dock =)

• Gonee

Vecka 18 sa dom att vi skulle ha flicka. Och det fick vi :)

• daimstrut

Här i Norge kollar typ alla könet vid RUL (dock inte vi), men av alla jag hört om, säkert ca 100 barn, så har de haft rätt varje gång.

• Ftosha

Min kusins fru hade gjort ul och de sa till henne att det var en pojke med stämde inte då kom en lite söt flicka till slut, alla var chockad. Själv gjorde i vecka 18 första barnet men ville inte då veta könet, vecka 18 på andra barnet och BM sa att det skulle vara en pojke men jag väntar fortfarande om det stämmer eller inte!

• Topcom

Bm sa tjej och ut kom en tjej. Men egentligen var det ingen tvekan när jag såg snippan på ul, det var väldigt tydligt även för mig som lekman

• mmadelene

När vi var på UL sa dom att det var en tjej, hon var 99% säker. Ut kom det en pojk!;)

Svar på tråden Rätt eller fel kön vid RUL?