• saltgurka

Är det meningen att skinkorna ska hänga ut på kvinnor som har bikini?

Seriöst, varför hänger halva rumpan alltid ut?

i.imgur.com/znnHYGV.jpg

Varför finns det så få kvinnor som har bikini i rätt storlek?

• Svar på tråden Är det meningen att skinkorna ska hänga ut på kvinnor som har bikini?
  • Emmyl

Ja, det är meningen att det ska se ut sådär. Och även om det inte är meningen så är det vissa saker man får lära sig att leva med

• saltgurka
    Hannah76 skrev 2013-08-27 19:42:57 följande:
    Vad är felet? Förstår inte?
    Borde inte bikinin liksom... täcka rumpan?
    Emmyl skrev 2013-08-27 19:50:18 följande:
    Ja, det är meningen att det ska se ut sådär. Och även om det inte är meningen så är det vissa saker man får lära sig att leva med

Så det är meningen att rumpan ska hänga ut? Då kan ju alla lika gärna ha stringbikini istället.
  • Emmyl
    saltgurka skrev 2013-08-27 19:51:27 följande:

Så det är meningen att rumpan ska hänga ut? Då kan ju alla lika gärna ha stringbikini istället.

Jag aner inte att det "hänger ut" på den bilden du hänvisar till, och om du menar att det gör det så svarar ja ja, det är meningen. Dessutom ser inte ALLA ut så där i bikini. ALLA har inte ens bikini. Och visst skulle allakunna ha stringbikini, precis som alla kan ha badräkt eller vara nakna, men det kommer inte att hända, för man har osm man vill, hängande stjärt eller inte.
  • saltgurka
    Emmyl skrev 2013-08-27 20:00:53 följande:

Jag aner inte att det "hänger ut" på den bilden du hänvisar till, och om du menar att det gör det så svarar ja ja, det är meningen. Dessutom ser inte ALLA ut så där i bikini. ALLA har inte ens bikini. Och visst skulle allakunna ha stringbikini, precis som alla kan ha badräkt eller vara nakna, men det kommer inte att hända, för man har osm man vill, hängande stjärt eller inte.
    Inte? Vad är det då som syns utanför bikinitrosan?
  • Emmyl
    saltgurka skrev 2013-08-27 20:06:05 följande:
    Inte? Vad är det då som syns utanför bikinitrosan?

Skinkor. Jag hr aldrig sagt att de inte syns, men jag skulle inte beskriva det som hänger ut. Varför är det här en så viktigt fråga för dig?
  • saltgurka
    Emmyl skrev 2013-08-27 20:07:44 följande:

Skinkor. Jag hr aldrig sagt att de inte syns, men jag skulle inte beskriva det som hänger ut. Varför är det här en så viktigt fråga för dig?
    Vad gör de då? Klart de hänger ut, det syns ju glasklart.

För att syftet med en bikini är väl att täcka rumpan?
  • Hannah76
    saltgurka skrev 2013-08-27 19:51:27 följande:

Varför det? Av vilken anledning?
  • Hannah76
    saltgurka skrev 2013-08-27 20:09:03 följande:

Nej det är inte syftet med en bikini.
  • eliten

Ser inget problem, ser inte att skinkorna hänger heller? Att något syns är väl inte samma sak som att de hänger?

Bitter?

• saltgurka
    eliten skrev 2013-08-27 20:12:03 följande:
    Ser inget problem, ser inte att skinkorna hänger heller? Att något syns är väl inte samma sak som att de hänger?
    Bitter?
    Tycker de hänger ganska rejält. och varför är det så att detta nästan aldrig syns på män? Deras rumpor täcks ju av badplaggen.

Varför ska kvinnor visa sina rumpor på stranden?
  • Emmyl
    saltgurka skrev 2013-08-27 20:09:03 följande:

Jag svarar som eliten. Att något syns är väl inte samma sak som att de hänger? Och nej, syftet med en bikini är inte att täcka hela rumpan.
  • Emmyl

Nu lämnar jag denna diksussion, detta kommer ändå inte att leda någonstans. Ha en trevlig kväll

• Waldo

Sådär ser jag lätt ut bakifrån i bikini.

Tack för att du påpekade mina fel och brister, för själv hade jag ingen aning om dem
    Ska genast gå och....eh.....fortsätta att se ut sådär

• Hannah76
    saltgurka skrev 2013-08-27 20:14:22 följande:
    Tycker de hänger ganska rejält. och varför är det så att detta nästan aldrig syns på män? Deras rumpor täcks ju av badplaggen.

Varför ska kvinnor visa sina rumpor på stranden?

Inte om de har Speedos.
    Och varför jämföra med män? 
  • saltgurka
    Hannah76 skrev 2013-08-27 20:19:04 följande:

Inte om de har Speedos.
    Och varför jämföra med män? 
    Även speedos täcker, kanske en strimma skinka hänger ut. Men inte som på bilden.

Varför inte? Män känner uppenbarligen inget behov av att låta rumpan hänga ut.
  • Hannah76
    saltgurka skrev 2013-08-27 20:20:11 följande:
    Även speedos täcker, kanske en strimma skinka hänger ut. Men inte som på bilden.

Varför inte? Män känner uppenbarligen inget behov av att låta rumpan hänga ut.

Men suck.
    Tjejerna på bilden har helt normala bikinis på sig.
    Jag föreslår att du använder badplagg som täcker hela din bakdel, och blundar när du är på en strand/vid en pool.  
  • saltgurka
    Hannah76 skrev 2013-08-27 20:22:38 följande:

Men suck.
    Tjejerna på bilden har helt normala bikinis på sig.
    Jag föreslår att du använder badplagg som täcker hela din bakdel, och blundar när du är på en strand/vid en pool.  
    Då kan man fråga sig hur det har blivit normaliserat att kvinnor ska visa mer rumpa än män på stranden?
Svar på tråden Är det meningen att skinkorna ska hänga ut på kvinnor som har bikini?