• LindaD

Va tro ni? Ni som ha lite koll..:P OBS Endast kul att höra!

Ul från KUB va tro ni lite gissningar från er som ha lite koll på detta med Ul..:) 

• Svar på tråden Va tro ni? Ni som ha lite koll..:P OBS Endast kul att höra!
  • MrsC74

Ja svaret får du ju inte på en gång men ändå. Spännande. Själv valde vi att inte ta reda på kön.

• LindaD
    MrsC74 skrev 2013-09-08 09:35:59 följande:
    Ja svaret får du ju inte på en gång men ändå. Spännande. Själv valde vi att inte ta reda på kön.

Gör fvp på tisdag o torsdag el fredag få ja svar! Ja vill veta kön ha tagit reda på de på de tre sista ;)
  • Kath01
    LindaD skrev 2013-09-08 08:34:05 följande:
    Jo man kan se innan med sista såg ja på ul i samband m fostervattenprovet ;) detta är mitt 6 barn så ha sett några ul genom åren ;) Ska göra fvp på tisdag så få veta nästa v ;) så nu e inte väntan så lång

Där ser man! Som sagt, barn och graviditet är inte mitt område, kan bara det jag snappat upp under den här graviditeten.

Skönt att det inte är så långt att vänta nu, hoppas det blir vad du helst vill ha =)
  • LindaD
    Kath01 skrev 2013-09-08 16:06:15 följande:
    Där ser man! Som sagt, barn och graviditet är inte mitt område, kan bara det jag snappat upp under den här graviditeten. Skönt att det inte är så långt att vänta nu, hoppas det blir vad du helst vill ha =)

Helst vill ja ha ett friskt barn sen e resten bara bonus ;)
    lördagsgodis skrev 2013-09-08 16:16:54 följande:
    Tycker mig inte se en hel nubb så osäkert men jag skulle gissa tjej på det som syns:)

Ja sju av tio ungefär ha gissat tjej ;) spännande ;)
  • Dollan

LindaD! Har följt dig i olika trådar här på familjeliv och förstått att vi är i ungefär samma situation. Jag är snart 40 år och väntar mitt sjätte barn och har på RUL fått reda på att det är en fjärde pojke därinne. Fick ett bra resultat på KUB/NUPP och behövde inte gå vidare med fostervattensprov, men är ändå orolig för att det är något fel. KUB/NUPP verkar ju inte gå att lita på helt! Måste vara en lättnad att få besked på att allt är bra!

• LindaD
    Dollan skrev 2013-09-14 11:36:46 följande:

LindaD! Har följt dig i olika trådar här på familjeliv och förstått att vi är i ungefär samma situation. Jag är snart 40 år och väntar mitt sjätte barn och har på RUL fått reda på att det är en fjärde pojke därinne. Fick ett bra resultat på KUB/NUPP och behövde inte gå vidare med fostervattensprov, men är ändå orolig för att det är något fel. KUB/NUPP verkar ju inte gå att lita på helt! Måste vara en lättnad att få besked på att allt är bra!

Hej ;) kul att du följt ;) ja jag fick dåligt på kub men bra svar på fvp o väntar min 5 pojk ;) när ska du ha? Nä när ja fick min senaste pojk gjorde ja bara fvp hann aldrig va orolig o ja personligen lita inte på kub men vill absolut inte skrämma dig
  • Dollan

Jag är beräknad i början av februari. När ska du ha? Man är ju lite extra orolig för att det ska vara något fel när man är så här "gammal"! Riskerna ökar ju och jag vet ju mycket mer nu än när jag väntade mitt första barn för 20 år sedan. Men ultraljuden har sett bra ut och jag får väl lita på det!

• LindaD
    Dollan skrev 2013-09-14 12:08:26 följande:

Jag är beräknad i början av februari. När ska du ha? Man är ju lite extra orolig för att det ska vara något fel när man är så här "gammal"! Riskerna ökar ju och jag vet ju mycket mer nu än när jag väntade mitt första barn för 20 år sedan. Men ultraljuden har sett bra ut och jag får väl lita på det!

Ja man bli klokare ;) fick oxå mitt första för 20 år sen ;) ska ha i början på mars på bli snittad tidigare pga två moderkaksavlossningar ;)
  • Dollan

Hur gamla är dina barn? Mina är 19, 17, 15, 8 och 3 år. De tre äldsta från en tidigare relation och de två yngsta och den i magen från den nuvarande relationen. Har du fått några reaktioner på att du väntar ditt sjätte barn? Reaktionerna jag fått har varit förvånansvärt positiva. Fick faktiskt mer negativa reaktioner när jag var gravid som yngre och ännu inte färdigutbildad.

• LindaD
    Dollan skrev 2013-09-15 12:24:31 följande:

Hur gamla är dina barn? Mina är 19, 17, 15, 8 och 3 år. De tre äldsta från en tidigare relation och de två yngsta och den i magen från den nuvarande relationen. Har du fått några reaktioner på att du väntar ditt sjätte barn? Reaktionerna jag fått har varit förvånansvärt positiva. Fick faktiskt mer negativa reaktioner när jag var gravid som yngre och ännu inte färdigutbildad.

Oki mina är 20,15,8,6 o 3 så de tre sista o den i magen e m samma ;) nja lite hån om ja ska berika världen men inget från familjen ja ha sju syskon så inget där! Men detta är sista sen e ja för gammal ;)
Svar på tråden Va tro ni? Ni som ha lite koll..:P OBS Endast kul att höra!