• Anonym (Orolig)

Missfall på g eller ? Illamående kommer och går

Jag är i vecka 7 ( 6+2 ) Och i måndags började jag må lite illa på morgonen även tisdagen, igår mådde jag inte lika illa men lite, idag känner jag inget. är så orolig att något är fel :( 
    Men mina två andra barn mådde jag jätte illa och kräktes.

Ska på VUL den 23/9 då jag var iväg i måndags för att jag blött på torsdagen veckan innan, men de kunde inte så ngt då det kunde vara för tidigt, var i vecka 5+5. 

Hittade en polyp som de skrapade på för att kunna ta cellprov så blödde efter, och tills igår hade jag sen bruna flytningar.

Känns som alla symtom har försvunnit.. Så jävla rädd och orolig och ska behöva vänta i 3 veckor till :(

Normalt att illamående avtar kan det kanske komma tillbaka ??

Snälla lugna mig :(  

• Svar på tråden Missfall på g eller ? Illamående kommer och går
  • Trean 2014

Hej! För mig har det absolut varit så. Illamåendet har kommit och gått! Och två friska pojkar har kommit ut! Nu väntar jag en tredje och samma symtom nu, ibland illamående och ibland inte! Jag skulle inte oroa mig! Lycka till!

• Gäst Tess
    Anonym (Orolig) skrev 2013-08-30 09:18:01 följande:
    Jag är i vecka 7 ( 6+2 ) Och i måndags började jag må lite illa på morgonen även tisdagen, igår mådde jag inte lika illa men lite, idag känner jag inget. är så orolig att något är fel :( 
    Men mina två andra barn mådde jag jätte illa och kräktes.

Ska på VUL den 23/9 då jag var iväg i måndags för att jag blött på torsdagen veckan innan, men de kunde inte så ngt då det kunde vara för tidigt, var i vecka 5+5. 

Hittade en polyp som de skrapade på för att kunna ta cellprov så blödde efter, och tills igår hade jag sen bruna flytningar.

Känns som alla symtom har försvunnit.. Så jävla rädd och orolig och ska behöva vänta i 3 veckor till :(

Normalt att illamående avtar kan det kanske komma tillbaka ??

Snälla lugna mig :(  

hur gick det?

Svar på tråden Missfall på g eller ? Illamående kommer och går