Han är så snål !!
Jag är tillsammans med en kille sedan ett halvår. Allt har varit bra, men nu har det kommit smygandes mer och mer att jag känner mig utnyttjad.
Vi tjänar lika mycket. Han bor i en liten, liten lägenhet. Jag bor i stort hus. Vi har barn varannan vecka. Jag har varit och är så glad över att träffat honom, men nu känner jag mig utnyttjad!
Eftersom vi alltid är hos mig, så blir det att han äter hos mig , han ber gärna om matlåda till sitt jobb ofta. Detta har jag inte tänkt på, tills för några veckor sedan. Då var vi hos hans föräldrar som bor 30 mil härifrån. Vistannade på en mack för att köpa varsin macka, han sprang nästan till kassan för att betala sitt eget! Jag skulle självklart betalat bådas, men då blev jag irriterad och betalade mitt själv. Jag trodde att jag skulle bli bortskämd under resan till hans föräldrar, men all mat vi åt fick jag betala själv och det tycker jag är PINSAMT!
När vi gick ut med hans kompisar, betalade de inträde för han och mig. Det var JAG som fick bjuda tillbaks! Han nämnde det inte ens förrän jag sa det när vi kom hem, då sa han- "Jag kan betala tillbaks till dig i natura". Då sa jag surt att jag är väl ingen hora..
Han kan köpa blommor ibland och han är kärleksfull, men det här dumsnåla hatar jag!
Vi är över 40 år och fastanställda med normallön. Till födelsedagspresent fick jag ett läderarmband för under
hundralappen! Det kändes som värsta skämtet!
Han är snål och jag är generös. Men hur ska jag lösa detta? Jag är så irriterad nu!!