Hjälp mig med namn på vår kommande cornish rex i samma stil som vår älskade hund som tassade vidare, han hette som självaste vinguden
Hejsan, kanske detta låter löjligt, men för oss som har gått och går igenom alldeles för många mottgångar på kort tid så betyder er hjälp mycket. Jag och min 7 åriga dotter Bianca ville skaffa oss en cornish rex katt ett tag efter dagen skulle komma då vår älsade hund Backuz skulle behöva tassa vidare. Han gjorde det i år den 2 juli, sorgens dag..han blev 13 år och hans somnade tryggt i min famn utan stress på kliniken. Jag tog helt enkelt en hemveterinär så han han fick somna in i trygghet. Han hette som självaste vinguden, men stavade hans namn annorlunda ( detta var 13 år sen och jag var ung ) Nu är min dotters och min dröm uppfylld om 3 veckor så har vi vår lilla kisse här hos oss....då är hon redo att flytta. Nu vill jag ha hjälp ifrån er att hitta ett fint namn på en gud tjej ifrån den grekiska mytologin som vår Backuz tillhörde. Kan inte sätta in en bild på henne än men hon är svartsköldspaddsfärgad med lite "röda" fläckar och stora härliga blå ögon och jag vet inte om det är lagligt att leta en liknande bilde på nätet och sätta in eller om det bryter mot några regler så jag vågar inte.Jag är synskadad därmed orkar inte mina ögon att läsa eller skriva långa stunder...därav att jag ber er om er hjälp. Tack på förhand :)