• Anonym (sambo)

Vill men vill inte, går de här över?

Jag och min sambo har varit tillsammans i över 10år. Nu för tiden känns de som att jag inte vill att han ens ska ta på mig. I tankarna så vill jag men sen när det väl är dags så blir det typ försvinn ta inte på mig. Ibland när det inte känns så då kommer de massa tankar ist som inte ens har mad saken att göra. Nån mer som känt så här? går det över? eller är det här allt? vill ju så gärna kunna mysa till det med honom.

• Svar på tråden Vill men vill inte, går de här över?
  • Anonym (ingen lust)

Hejsan!
    Jag är likadan, jag kan gå och tänka att jag kommer få en jätte mysig kväll med min sambo, men när man väl är där så vill jag inte att han ska ta på mig, vet inte varför jag känner så.. jag älskar han jätte mycket. Har börjat fundera på vad det handlar om, om det kan bero på nån annan sexuell händelse längre tillbaka.. Har en dotter som snart är 1år, vi hade sex efter att hon föddes, men sen bara tappade jag lusten och vill inte att han skulle ta på mig alls. Vill tillfredställa han men är så svårt när man inte vill bli berörd.. 

• Anonym (lika)

Känner på samma sätt. Inte alltid men ibland. I mitt fall tror jag det handlar om trötthet, vardagslunk och att man tar varandra lite förgivet. Vi pratar om det och vet att vi måste jobba på att ta hand om varandra lite mer. Men all vår tid och energi går åt till att umgås och ta hand om vår 4månaders grabb för tillfället.

• Anonym (ingen lust)

Det är ju det, tröttheten tar över så man har bara energi till barnet och jobbet..

Svar på tråden Vill men vill inte, går de här över?