• Ensammor

Vi som INTE har Facebook!

Undras just om jag blir ensam i denna tråden, alla har väl facebook? Eller?
    Jag tog bort min profil för snart en månad sen, då jag tröttnade på allt som blev där. Kan inte säga att jag saknar det, men ändå blir det lite tomt ibland.
    Någon mer?

• Svar på tråden Vi som INTE har Facebook!
  • Ensammor

Det är ett par stycken ändå.

• 123

Jag har inte heller FB och har aldrig haft, det intresserar mig helt enkelt inte. Många av mina kompisar har det dock och de verkar nöjda.

• ThisIsIt

Jag tog bort min för ett år sen, så sköönt! Känns verkligen som man har tid för allt!

• fiamedkakorna

Tog bort min Facebook för snart en vecka sedan.
    Är mycket mindre stressad, inga pling eller notiser. (Jag vet att det fanns inställningar för detta)
    Orkade inte med att veta vad alla gjorde/inte gjorde, om de var sjuka, på resa eller skulle "rensa vänlistan, säg till om du vill vara kvar"
    Retade mest upp Mig på Facebook.
    Nu känns det lugnt och skönt och jag kan faktist fråga mina vänner vad de hittat på i helgen istället för att läsa det :D

• Anynom101

Jag har haft fb från jag var 10 & har tagit bort det för nått år sen, tröttnade helt enkelt på det & tycker det har blivet ute.. alla mina kompisar har det men jag skrattar bara åt dom är inne på det haha

• LillaJag06

Min sambo har inte och kommer aldrig skaffa. Lite kul är det när jag har nästan alla sociala medie appar och han har INGET! :)

• rockbrud82

Tog bort min fb i november pga många saker. Tröttnade på alla tråkiga inlägg om mat o städning etc. Kände mig stressad av att inte hinna kolla allt... saknar inte själva fb men personerna där som alla inte har mitt nummer.

• dessan59

1 dag hade jag FB, det var 3 år sedan. jag är inte tillräckligt intresserad. Jag vill inte vara uppkopplad överallt, och vill inte ha fler vänner än jag klarar av.det räcker med fl, som jag är inne på någon gång om dagen.

• Efraim Barkbit

Har ingen FB och har aldrig haft

• Guldrosen

Jag har aldrig heller haft FB och det har gått alldeles utmärkt. Ingen stress med att hålla sig uppdaterat om allas förehavande och inte minst sin egen "status".

Jag glimmar som Guld och är vacker som en Ros
Svar på tråden Vi som INTE har Facebook!