• Anonym (Äckeldjur)

VARFÖR har ni inte blöjor på era katter och hundar?!?

Som rubriken lyder.
    De bajsar överallt och luktar illa. Usch! Kräks
    Tänk vad praktiskt det vore för er ägare att slippa plocka upp bajs och trevligt för oss som störs av bajset.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-07 22:34
    Erkänner att jag var smått uttråkad igår.
    Självklart ska de inte ha blöjor men hundägare bör alltid plocka upp bajset efter sina hundar. Allt annat är äckligt och respektlöst mot andra.

• Svar på tråden VARFÖR har ni inte blöjor på era katter och hundar?!?
  • EJL

Tänk vad skönt om du använde blöja, du skulle inte behöva en toalett. Och jag skulle slippa obehaget det innebär att gå på en allmän toalett efter dig!

• Anonym (?)

För att för det första skulle det inte se klokt ut.
    För det andra så har jag min katt här hemma så den enda som drabbas om han skulle missa lådan är jag. 

• Frau Farbissina

Det skulle vara en syn. Skrattande

• replica

Jaa, det hade verkligen varit trevligt att ha på två långhåriga hundar (collies).. Hade blivit tvungen att bada dem 2-3 gånger om dagen... Kul!

• Nenne666

Jag är djurägare själv, har hund och jag stör mig minst lika mycket som du på allt skit som folk inte plockar upp och katterna i sandlådan som fungerar som en toalett för katterna. Pratade med min kille om detta idag efter ett besök här inne av en av alla miljoner katter att -'fan, vad gör man om en katt smyger in å pissar i soffan eller i sängen, på mattan, vad som? Och hur kan alla småbarnsföräldrar låta sina barn gräva i skiten här ute? Hm vet inte hur man kommer åt alla katter men snälla hundägare, plocka upp efter er. Blir så trött på det.

Svar på tråden VARFÖR har ni inte blöjor på era katter och hundar?!?