• Villblimamma

FET september någon mer som följas med ?

Hej på alla er ! Jag själv gör mitt andra FET i 24 september och hoppas på ett fint pluss. I juni fick pluss men tyvärr det avslutades i tidig missfall. Nu hoppas jag på ett pluss som stanna hos oss till nio månader. Ni som gör ivf i september är välkommen i denna tråd . När ruvar man så tiden känns jätte sakta då man behöver flera för att kunna prata med. Tillsammans vi kan lägga dagarna bakom oss så ni är välkommna.

• Svar på tråden FET september någon mer som följas med ?
  • Villblimamma

Ingen ? Kanske jag e enda person som gör men hoppas på ett underbart pluss.

• anniecaroline

Hej! Vart är ni FET? Själv går vi i Falun. Har gjort vårt första FET och har testdag 23 sept. Dagarna går såå sakta. Är idag på ruvardag 10 och det drar lite i magen och är svälld, som en liten gravidkula, lite jobbigt innan man vet om det tagit sig Har fått ha stora tröjor som döljer lite Har ni berättat för många? Ska du testa 24 sept eller ska ni sätta in ägget då?

• Villblimamma

Anniecarolin . Hoppas på det bästa resultat för dig. Jag går i fertilitetscentrum Stockholm. Vi ska sätta in ett ägg som vi har i frysen. Redan nu tider går jätte sakta. Jag hoppas att dina gång skulle vara vårans tur. I juni när jag gjorde ivf då tjuvtestade jag på ruv dag 9 med clear blue och fick 1-2 veckor gravid men lilla embryon stannade inte och var bara gäst för några dagar hos oss. Men håller tummarna för dig. Har du några symptom ?

• anniecaroline

Ja tiden går fruktansvärt sakta :-/
    Har haft värk eller tryck o drag i ljumskarna och magen idag. Brösten är lite ömma, magen är svullen. Yr. Jag hoppas verkligen det tagit sig det känns så, känns inte dom riktig mensvärk utan mer som träningsvärk typ..

• anniecaroline

Usch vad jobbigt med missfall. Det måste vara helt fruktansvärt när man äntligen fått plus o sen händer det som inte får hända.

• Villblimamma

Jag kände alla symptom som du känner nu i juni. Hoppas verkligen för dig det bästa . Ja det känns jätte jobbigt när man äntligen efter många försök få få det som man väntat sig i flera år och förlora den. Jag och min man har försökt få barn i 4 år nu. Hur länge har ni försökt ? Du har bara några dagar kvar på ditt testdag men för mig det ens inte börjat och jag är nervös över resultatet.

• anniecaroline

Åh varför testade jag idag på dag 11?? O bara en timme efter att jag kissat. Negativt såklart.. Har fortfarande molvärk o tryck mot blygdbenet och ljumskar o rygg. Bröstvårtorna har bytt färg o blivit mörkare. Kan vaggisarna göra det? Vad tror du? Är det kört?

• Villblimamma

Nej det inte kört kanske du har låg hormoner testa på test dagen. Tills du inte får någon blödning så Är det inte kört. Tänk inte så ,mycket på och gör inte mer test. Om du testar för mycket då du slängar bara dina pengar ut. Hoppas att det skulle blivit ett graviditet till dig.

• Mrs girl

Hej hej. Jag ska förhoppningsvis göra fet snart. Har äter pergotime och ska in för att göra vul imorgon.

• Villblimamma

Mrs girl . Du e välkommen i tråden. Sat in ett fet idag så nu ruvar jag. Hoppas att allt ska gå bra får dig.

• Villblimamma

Igår natt hade jätte ont i magen o ryggen. Vet ej varför ? Kännde som om jag skulle få mens och hade lite idag oxå., kanske på grund av vagitabletter?

• Villblimamma

Mrs girl. Hur har det gått med dig? Och anniecaroline hur har du med ruvandet ?

• Mrs girl

Hej. Jag ska om allt går bra sätta in en liten frysis imorgon. Hur går det själv, känner du något?

• Villblimamma

Mrsgirls. Idag på ruv dag 9 fick 2-3 veckors gravid med Clear Blue. Alltså jag tänker kanske jab blev gravid på naturlig sätt annars i ruvdag 9 man kan inte få 2-3 dagars gravid. Har testat med testlagret och har fått starkt positiv. Imorgon är bim dagen.

• Mrs girl

Grattis, men kan det inte vara så att det precis är att slå över till 2-3 veckor så att det stämmer ändå. Oavsett vad så får du ju en liten bebis.

Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Villblimamma

Tack ska du ha. Hoppas hoppas att allt ska gå så bra.

Svar på tråden FET september någon mer som följas med ?