• millis84

Crescent Compact 2013

Hittade ingen barnvagnstråd...!?!

Fick igår hem vår nya  Crescent Compact 2013. 

Fel 1 - varukorgen var spräckt. 

Fel 2 - Skruvarna/nitarna som "håller fast" fot stödet verkar sitta LÖST... ser ut som dom skall ramla av när man höjer och sänker fotstödet ...  

Så min fråga Finns någon här med likadan vagn?? Skall skruvarna/nitarna vara så? (vilket tjejen där jag köpta vagnen, från internet trodde? )

Eller helt enkelt vad tycker ni om denna vagn? 

Så otroligt tacksam för snabbt svar..

• Svar på tråden Crescent Compact 2013
  • Jimman
    millis84 skrev 2013-09-17 12:52:53 följande:

Hittade ingen barnvagnstråd...!?!

Fick igår hem vår nya  Crescent Compact 2013. 

Fel 1 - varukorgen var spräckt. 

Fel 2 - Skruvarna/nitarna som "håller fast" fot stödet verkar sitta LÖST... ser ut som dom skall ramla av när man höjer och sänker fotstödet ... smile4.gif  

Så min fråga Finns någon här med likadan vagn?? Skall skruvarna/nitarna vara så? (vilket tjejen där jag köpta vagnen, från internet trodde? )

Eller helt enkelt vad tycker ni om denna vagn? 

Så otroligt tacksam för snabbt svar.. smile5.gifsmile1.gif

Är vagnen ny ? Åk tillbaka med den
  • millis84

Ja den är helt ny... Problemet är att jag beställde den från internet, å den butiken ligger i Skåne.. Och jag bor i Sthlm. 

• Jimman
    millis84 skrev 2013-09-17 13:03:58 följande:

Ja den är helt ny... Problemet är att jag beställde den från internet, å den butiken ligger i Skåne.. smile4.gif Och jag bor i Sthlm. 

Nackdelen med internet köp ! Ring dom o skicka tillbaka vagnen
  • MtillMoJ

Dom ska inte se ut så, det gör dom inte på våran. Du måste väll kunna skicka tillbaka?!

• millis84

Jag har ringt butiken, och hon trodde att det skulle vara så på vagnen...någon ny funktion på fotstödet?? 
    Hon skall kontakta Crescent nu idag när jag mejlade bilderna till henne...

Därför jag undrar om någon med lika vagn har samma "problem" ???

Vad har men för rättigheter på internet köp?? Vagnen är ju upp plockad och monterad, men inte använd iofs.. 

Blir så less och trött  

• Hejhejhej03

Hej! Får jag fråga hur klädseln sitter på baksidan ryggstödet på din? Har precis köpt en ny compact men får inte den nedre kardborren att räcka ner så de kan fästas ihop. Med vänlig hälsning, Emelie

• mammaselias

hur gick det med vagnen? vad sa dom på cresent?
    ska köpa en begagnad imorgon, men såg nu att det var samma sak med nitarna där :( skulle det vara så? tacksam för snabbt svar, det skulle vara till stor hjälp.....
    gärna till mailen piff.och.puff@live.se
    ¨MVH Malin

• trådstartaren11

Hej Malin,
    såg  (på min mejl) att du har svarat i tråden..
    Tänkte bara säga...förmodligen skall dom vara så......?
    Jag fick skicka tillbaka den vagnen och fick en ny..exakt lika dan med skruvarna.

Jag är verkligen jätte nöjd med vagnen Den enda nackdelen är den "lilla" korgen under, får inte 
    plats med så mycket. annars massor av +++++

Tror att du kommer bli nöjd!!?!

Svar på tråden Crescent Compact 2013