Svårt att bli gravid efter missfall
Fick i januari, efter att ha försökt i 10 månader, ett efterlängtat plus på gravtestet och mådde hur bra som helst fram tills i början på mars när jag tyvärr fick ett missfall =( Läkarna sa att det inte fanns någon direkt förklaring till varför det hände utan bara att det var rätt vanligt att kunna få missfall, och att jag inte skulle ha några problem att kunna bli gravid igen.
Vet att alla säger att man inte ska tänka så mycket på det men jag har alltid velat ha barn. Varje månad så får jag upp hoppet lite granna och tror att det är något men som ett brev på posten så kommer mensen, förra månaden var den sen, enda gången den har varit sen innan var när jag fick ett positivt test, men precis som alla månader innan så kom mensen i alla fall.
Värst är det nästan just nu, började små blöda lite igår och kom i samma veva även på att på söndag hade det varit beräknat att det skulle ha varit en födsel.
Känner mig så extremt uppgiven och förtvivlad. Som tur i alla fall är att jag har en underbar make som stöttar mig när jag har mina svackor men det är så ofantligt tufft.
Kände att jag bara var tvungen att skriva av mig lite granna.